כובשת את המסלול: ג'יג'י חדיד הציגה קולקציה חדשה בעיצובה . צילום: יחצ חו"ל

כובשת את המסלול: ג'יג'י חדיד הציגה קולקציה חדשה בעיצובה

בסופ"ש האחרון ג'יג'י חדיד הציגה בבכורה עולמית את קולקציית הקפסולה שלה לטומי הילפיגר, TOMMYxGIGI. הגיעו לפרגן לדוגמנית הצעירה - טיילור סוויפט, כריס ג'נר והמשפחה. כל הפרטים

בסופ"ש האחרון, כבשה ג'יג'י חדיד את המסלול בשבוע האופנה בניו יורק והפעם לא רק כדוגמנית אלא גם כמעצבת. הדוגמנית המפורסמת הציגה את קולקציית הקפסולה שלה לטומי הילפיגר, TOMMYxGIGI. במופע מרהיב שחשף את הקולקצייה החדשה של המותג לחורף הקרוב, נחשפה בבכורה העולמית הקוקלציה המיוחדת של חדיד - שגם משמשת כשגרירת המותג העולמית.  

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

הקולקציה המיוחדת מציגה בגדי ספורט, הנעלה ואקססוריז לנשים - שכולם קיבלו את הפרשנות והטאץ' הייחודי של ג'יג'י. הדוגמנית הציגה על המסלול ביגוד ואקססוריז בדגש על פריטים שמתאים לבנות הנוער הצעירות שצורכות אופנה. 

בין אלו שישבו בקהל ופרגנו לקפסולה החדשה היו משפחתה של ג'יג'י חדיד, טיילור סוויפט - חברתה הטובה של ג'יג'י, כריס ג'נר ופאשניסטות נוספות. 

© צילום: יחצ חו"ל

מה שמיוחד בקולקציה זו לא רק העובדה שג'יג'י חדיד עיצבה אותה, אלא גם ההחלטה של המותג לצאת במדיניות חדשה שבה הקולקציה שהוצגה על המסלול, תוצע למכירה מיד. זאת אומרת, שכבר מהבוקר ניתן לקנות את פרטי הקולקציה ואפילו גם בישראל -  בחנות הדגל בשרונה וברשת חנויות פקטורי 54.

© צילום: יחצ חו"ל

 

 

 

 

 

 

 
תגובות