יוקרתיים: ילדי הסלבס שלובשים מותגי על. צילום מסך מאינסטגרם

יוקרתיים: ילדי הסלבס שלובשים מותגי על

ורסצ'ה, דולצ'ה וגבאנה, גוצ'י, שאנל, לואי ויטון - אלו רק חלק מרשימת המותגים והמעצבים שילדי הסלבס זוכים להתהדר בפריטים היוקרתיים שלהם. קבלו את ילדי הסלבס שלבושים במותגים הגדולים

לא מזמן נצפתה בעדשת המצלמה נורת' ווסט, ביתם הקטנה בת ה-3 של קים קרדשיאן וקניה ווסט, מהלכת ברחובות העיר ניו יורק עם תיק יד של מותג העל לואי ויטון. באותו השבוע הגיעו קים ונורת' להופעה של קנייה במדיסון סקוור, לבושות בשמלות כסופות, יוקרתיות וזהות של המותג וטמנט.

 

Me & my mini me! #MSG #DaddysConcert #vetements #yeezyseason4clearmules

A photo posted by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on

 

💥📸💥

A photo posted by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on

כמובן שנורת' לא היחידה במערכה, רק לפני כחודש הגיעה ביונסה לטקס פרסי הVMA כשלצידה מתלווה ביתה בלו אייבי בת ה-6, כשהיא לבושה בשמלת קצפת בשווי 11 אלף דולר.

 

A photo posted by Beyoncé (@beyonce) on

מעילי פרווה סינטטים, פריטי עור סינטטים, תחרה, ונעליים יקרות - תופעת הילדים שלובשים מותגי על מפונפנים, בעיקר ילדי הסלבס הגדולים, חוזרת לעיתים קרובות ויוצרת המון ביקורת ותגובות שנויות במחלוקת. נשאלת השאלה, עד כמה זה אתי ונכון להלביש ילדה קטנה בשמלות ערב ובגדים שלווא דווקא מתאימים לגילה, גם אם היא הבת של ביונסה?

אך כמובן שיש לזכור, ישנה צורה ודרך להעביר ביקורת. בעקבות ההופעה הבלתי רגילה של בלו אייבי בטקס פרסי הוידיאו של MTV, יצאו כנגדה טוקבקיסטים בתגובות לא מפרגנות ואף כינו אותה "ילדה מכוערת". כמתבקש, יצאו רבים כנגד הטוקבקיסטים והזכירו להם שבסופו של יום, עדיין מדובר בילדה בת 6, שיכולה לפתח בעיות של חוסר ביטחון בעקבות תגובות חוצות גבולות כמו אלה.

 

A photo posted by Beyoncé (@beyonce) on

אצל סורי קרוז, הבת של השחקן טום קרוז וקייטי הולמס לא תמצאו רגע אחד לא אופנתי. תמיד היא תהיה מתוקתקת ומטופחת, כאילו יצאה מקטלוג לבגדי ילדים, תמיד מעודכנת וכבר שהייתה בגיל 6 הוכרזה כאייקון אופנה, גם כשהאמא המפורסמת לא תמיד לבושה "היוש".

© צילום: gettyimages

 

גם בגזרה הישראלית התופעה קיימת. ניקול ראידמן כוכבת "מעושרות" נוהגת להגיע לאירועים מתוקשרים בליווי ביתה, מישל, בת ה-6 כשהיא לבושה מכף רגל ועד ראש בבגדי מעצבים יוקרתיים במיוחד, ולפעמים אף מתאימה את הלבוש לאמא המטופחת - גם אם זה בעלות כספית ענקית במיוחד.

 

My days in #Paris ! #love #vacation #summer #❤

A photo posted by Michelle Raidman Chernoy (@michelleraidman) on

ובכן, גם אצלנו הטוקבקים לא מאחרים להגיע. לצד הטוקבקים שלועגים בביקורת קשה וטוענים שזוהי תופעה מגוחכת, יש גם צד אחר שמאמין שאם ניקול, קים, ביונסה או כל אחד אחר יכול להרשות לעצמו ולילדיו להתלבש כך, אז למה לא בעצם?

 

תגובות