היוש או ביוש: עומר דרור מאכזב ותובל שפיר מפתיע. רפי דלויה

היוש או ביוש: עומר דרור מאכזב ותובל שפיר מפתיע

השבוע ב״היוש או ביוש״ - עומר דרור מתכונן לחגוג את חג המולד, בן אל תבורי והחברה עולים שלב בזוגיות ושירן סנדל ואליאנה תדהר בדו קרב לוקים ראש בראש. הצביעו ללוקים הכי היוש וללוקים שלגמרי ביוש!

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

עומר דרור

ביום שישי נערכה ההשקה של הסרט ״היי סקול פסטיגל 2 - הגמר הגדול״ לכבוד מופע הפסטיגל שיערך בחנוכה הקרוב. עומר דרור שכנראה בדק וראה שהשנה חג המולד יוצא על חנוכה הגיע לבוש בלוק שהזכיר לנו טיפה את שדוני חג המולד של סנטה - מכנס בורדו, חולצה ירוקה ונעלי עור בצבע חום. אנחנו לא אהבנו את הלוק ולא הבנו מה הקשר בין כל הצבעים, לכן עומר השבוע זה יהיה ביוש.
 
הולך לחגוג את חג המולד? © רפי דלויה
 

תובל שפיר

תובל שפיר הלך על לוק בסטייל הספורט אלגנט שמאוד החמיא לו. חולצה מכופתרת אפורה, מכנסיים שחורים וסניקרס לבנות. אנחנו אהבנו את הלוק הסופי ולכן תובל השבוע זה היוש
הכי צעיר וקליל שיש! © רפי דלויה
 

בן אל תבורי

בן אל תבורי שזהו הפסטיגל הראשון שלו הגיע יחד עם בת הזוג להשקה בלוקים בצבעים תואמים (הכי חמוד שיש!). בן אל הגיע לבוש בטוניקה שנראתה עליו כמו שמלה אליה התאים מכנס בצבע תואם שהיה נראה כמו טייץ. נראה שבן אל מנסה קצת לחכות את הסטייל של ג׳סטין ביבר וקנייה ווסט, אבל איך נגיד את זה בעדינות בלי לפגוע, הסטייל הזה פשוט לא מחמיא לך. לכן בן אל לצערנו הפעם זה יהיה ביוש.
 
עליתם שלב בזוגיות? © רפי דלויה
 

דניאל מורשת

דניאל מורשת הגיע לבוש בג'ינס לבן, אליו התאים חולצה וסניקרס שחורים. הלוק עצמו היה חמוד וקליל ואין כל כך עוד מה להגיד עליו. לכן דניאל השבוע זה יהיה היוש.
 
שחור ולבן תמיד הולך טוב © רפי דלויה
 

שירן סנדל vs אליאנה תדהר

שתי השחקניות וכוכבות סדרת הנוער האהובה גאליס, שירן סנדל ואליאנה תדהר הגיעו להשקה לבושות בלוקים דומים. 

נתחיל עם שירן סנדל שהגיעה לבושה במכנס שחור חולצת קרופ טופ לבנה ועקבים שחורים. אנחנו אהבנו את הלוק והוא החמיא מאוד לשירן ולכן שירן השבוע את מקבלת היוש מאיתנו.

גם אליאנה תדהר הגיעה לבושה במכנס שחור וחולצה לבנה, אך בניגוד לשירן הלוק של אליאנה לא החמיא לה ואפילו קצת הרחיב אותה. בנוסף לא הבנו מה הקשר של התיק הורוד לכל הלוק, לכן אליאנה השבוע זה יהיה ביוש.
 
תיאמתן מראש? © רפי דלויה
 
תגובות