שולפים ציפורניים: שגעת הספינר מגיעה ללק. צילום מסך מיוטיוב

שולפים ציפורניים: שגעת הספינר מגיעה ללק

אם אתם פשוט לא מסוגלים להניח את הספינר שלכם לרגע, הפתרון הוא שאתם פשוט יכולים להסתובב איתו. נחשו איפה?- הציפורן שלכם!

תודות למומחית הציפורניים נטשה לי, עכשיו לקחת ספינר על הציפורניים שלכן הוא דבר אפשרי. לאחרונה היא העלתה מדריך ליוטיוב המראה בדיוק כיצד למרוח את הלק המיוחד הזה צעד אחר צעד. היא מתארת את המדריך הזה כ"הטירוף האחרון, עכשיו מכווץ על קצות האצבעות שלכם".

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

לי מכינה את הספינר הזעיר באמצעות אקריליק, מכחול, ויד מאוד מאוד יציבה, ולבסוף צובעת אותם עם לק. בכדי לתת לספינר לוק מציאותי יותר, היא משתמשת בלק הולוגרפי כסוף בכדי ליצור את הנקודות שבקצות הספינר. היא מצמידה את הספינר הקטן לציפורן שלה בעזרת סיכה, חרוז ודבק ציפורניים, והתוצאה באמת מסתובבת- בדיוק כמו הדבר האמיתי!. עבור כל מי שלא משתמש באקריליק, יש דרך ליצור את אותו המראה באמצעות קרטון. 

תגידו מה שתגידו על כך שזה עוד טרנד שהרחיק לכת טיפה יותר מידי, אבל אי אפשר להתווכח שהרעיון והביצוע בהחלט חדשניים.

 

אם עוד לא יצא לכם להכיר מהו הספינר- זהו צעצוע צבעוני ומסתובב ששווקו כמקלי לחץ ונועדו לילדים בעלי הפרעות קשב וריכוז ואוטיזם. הצעצוע הזה נהפך ויראלי לאחרונה, ומעטים האנשים שלא רצו לחנות הקרובה בשביל לרכוש את הטרנד החדש הזה, והמון אתרי אינטרנט הקדישו כתבות שלמות בשביל לציין עד כמה ממכר הדבר ואפילו בלוגר אחד ניסה להתאפר איתו ( מה שבאמת מסמל את ההצלחה שלו). לדברי "טין ווג", יש מדע מאחוריי האובססיה. מחקר שנערך לאחרונה הראה כי הצעצועים עוזרים לריכוז ומגבירים את תחושת השלווה בכך שמעניקים לאנשים משהו קטן להתעסק איתו.

 

יש מדע מאחורי האובססיה © צילום מסך מיוטיוב

אומנם לשים את הצעצוע הקטן על הציפורניים לא ייתן את אותו האפקט, אבל זה בהחלט ייתן לכם נושא שיחה בכל פעם שתצטרכו ללחוץ את היד למישהו.

 

תגיות
תגובות