פרום טיים: כך תבחרי את השמלה המושלמת לנשף. צילום: fotolia

פרום טיים: כך תבחרי את השמלה המושלמת לנשף

רגע לפני הלילה החשוב בשנת הלימודים, קבלו את המדריך שיעזור לכן לבחור את השמלה שתהפוך אותך למלכת הנשף

עונת נשפי הסיום מתחילה בימים אלה, ואין משימה יותר קשה לקראת הערב הזה מלבד לבחור את הלוק שהכי יתאים לכם בערב המיוחד. הנה כמה טיפים אופנתיים שיהפכו אתכם למלכי הסטייל של הנשף.

עוד בערוץ הסטייל של פרוגי:

גזרה

לנמוכות, שמלה קצרה תתאים יותר ותחמיא מאוד. לגבוהות שמלת מקסי ארוכה, רצוי שמלה בעלת שסע, שתעשה את העבודה ותעניק לכן את הלוק הנסיכותי המתבקש לערב החגיגי, ממש כמו כוכבות הוליווד שאימצו לחיקן את הגזרה הזאת.

 

שמלת מקסי עם שסע תעשה את העבודה
שמלת מקסי עם שסע תעשה את העבודה © gettyimages

צבע

מומלץ לבחור שמלה בצבע כהה, שכן צבע בהיר מבליט ואף מרחיב את מבנה הגוף בעוד שצבע כהה מטשטש, ואף נותן מראה אלגנטי יותר ללוק. אבל כמובן שאנחנו בעד כל הצבעים ומעדיפים גיוון מאשר לראות שוב שמלה שחורה רגילה. 

נוחות

הכי כיף לרקוד ולבלות כל הנשף כשלובשים שמלה נוחה. ולכן, בעת בחירת השמלה הפרום שימו לב כי הבד אינו לייקרה דק וכי לא מדובר בבד נצמד, אלא בד מעורב שהוא גמיש אך טיפה כבד כדי לא למנוע תקלות מיותרות.

הכי כיף לרקוד בשמלה לא צמודה ומתנפנפת© gettyimages

סוג הבד

בבחירת השמלה השתדלו להימנע מלבישת בדי טאפט, משי ופשתן. אמנם מדובר בבדים אווריריים אך הם מתקמטים ונראים לאחר שעה ממש לא טוב. 

אקססוריז

כדי ליצור מראה ייחודי שאף אחת שלא יהיה לאף אחת אחרת בנשף, שלבו בנכונות בלוק פריטים משלימים כמו של אביזרי שיער, נעליים, תיק ערב, תכשיטים וכמובן איפור ושיער.

שלבו בנכונות תכשיטים ותיקי ערב© gettyimages

חליפה

וטיפ לאאוטפיט המושלם לנשף גם לגברים שבנינו: נסו לצאת מהקופסא, ובמקום לבוא בחליפה השחורה והרגילה נסו לתת ללוק טאצ' אישי משלכם, בין אם מדובר בחליפה בצבע אחר שהוא לא שחור, שילוב פרח בדש החליפה או הוספת אקססוריז.

 

באיסוף הטיפים לכתבה השתתפה לילך כהן, יזמית אופנה של "סטייל מנטור". לעוד טיפים ועצות בנושא הפרום ניתן לגשת ל"מתחם סטיילינג אופנתי ל-PROM" בקניון רמת אביב

 

 

תגובות