היוש או ביוש: האם "הכל בסדר" בסטייל של סטטיק ובן אל?. רפי דלויה, אביב חופי

היוש או ביוש: האם "הכל בסדר" בסטייל של סטטיק ובן אל?

השבוע ב״היוש או ביוש״ - אילו מפורסמים קיבלו היוש ואילו ביוש באירוע שיק ושוק השנתי? מי מכוכבות "שקרניות קטנות" קיבלה ביוש? ומי מבין בנות משפחת קרדשיאן-ג'נר קיבלה היוש? הצביעו ללוקים הכי היוש וללוקים שלגמרי ביוש!

עוד בערוץ הסטייל של פרוגי:

דניאל מורשת

ביום שלישי חגג מגזין פנאי פלוס את אירוע "שיק או שוק" השנתי, שהביא אליו את המפורסמים עם הכי הרבה סטייל. דניאל מורשת הגיע לאירוע בלוק קלאסי שהיה מורכב מג'ינס בצבע חום בהיר, חולצה מכופתרת לבנה ונעלי עור בצבע חום כהה. הלוק היה קלאסי ונקי והחמיא מאוד למורשת שמקבל מאיתנו היוש השבוע. טיפ קטן מאיתנו, היינו מוסיפים חגורה בצבע תואם לנעליים שתוסיף עוד קצת גלאם ללוק ותהפוך אותו לעוד יותר שיקי.

© אביב חופי

מור סילבר

מור סילבר השאירה בבית את שון-שון הקטן והגיעה גם היא לאירוע הנוצץ של מגזין הבידור. סילבר הגיעה לבושה בלוק טוטאל מוש שהיה מורכב משמלת תחרה סופר הורסת בצבע ורוד בהיר עם נגיעות של פרחים רקומים בצבע אדום. לשמלה היא ציוותה זוג נעלי עקב בצבע חום שהתאימו לתיק הקלאץ' הקטן שלה. הדיטיילס הקטנים בין אם זה הסוגר הכסוף של תיק הקלאץ' שהתאים לתכשיטים הכסופים, או הלק הורוד שהתאים לשמלה (כן כן, אל תחשבי שלא שמנו לב) הפכו את הלוק לעוד יותר מושלם, ולכן ברור שסילבר מקבלת מאיתנו היוש ענקי השבוע.

© אביב חופי

עדי ביטי

עדי ביטי הגיעה לבושה בטופ שחור לו הוסיפה בלייזר שחור, עקבים שחורים ומכנסיים אדומים  שלגמרי משכו לנו את העין, אבל פחות לטובה. השילוב של החלק העליון עם הנעליים עבד טוב ולגמרי היה פוטנציאל שהלוק יצליח, אך מה שהרס אותו היה המכנס האדום שהזכיר לנו קצת מכנס פיג'מה. לכן לצערנו ביטי תיאלץ להסתפק בביוש השבוע.

© אביב חופי

לירן כוהנר

לירן כוהנר הגיעה לבושה בשמלת מקסי חושפת כתפיים בצבע כחול כהה שממש החמיאה לה. להשלמת הלוק היא נעלה סנדלי עקב בצבע כתום שהוסיפו צבע ושינוי מרענן ותיק קלאץ' כסוף שהכניס מעט גלאם ללוק. הלוק הסופי היה סופר אופנתי ולכן ברור שכוהנר מקבלת מאיתנו היוש השבוע.

© רפי דלויה

סטטיק ובן אל תבורי

הצמד הכי מדובר במדינה הגיע גם הוא לאירוע בלוק קצת פחות שגרתי. נתחיל עם בן אל, אשר הגיע לבוש בגופיית רשת לבנה, וכמובן שזה לא הספיק לו והוא הוסיף גם סט של וסט ומכנסיים ורודים מפרווה מלאכותית. גם החצי השני, סטטיק, הגיע בלוק מיוחד שהיה מורכב מחליפה פרחונית שכוללת ג'קט ומכנסיים, אליהם הוסיף חולצה לבנה עם פייטים בצבע זהב בחלקה העליון. כמובן שאי אפשר היה להתעלם מהסניקרס בעלות עיטורי המלאכים אותם הוסיף סטטיק ללוק. אולי הצמד זכו לקבל את תואר מלכי השיק, אך לצערנו הם יאלצו לקבל הפעם ביוש. מקווים שהכל טודו בום.

© רפי דלויה

יובל שרף

השחקנית הג'ינג'ית נראתה שיקית במיוחד בשמלת שני חלקים של אלון לבנה שכללה את שילוב הצבעים הטרנדי של הקיץ, שהוא השילוב בין ורוד בהיר לאדום. אהבנו את משחקי הבדים בשמלה כשבחלק העליון שכבת בד אחת מכסה את שכבת בד אחרת, ובחלק התחתון של השמלה משחקי הבדים יוצרים מעין חצאית פפלום. שרף ציוותה לשמלה גם נעלי סניקרס לבנות ויצרה מראה אלנגטי וקולי בו זמנית, ככה שהפעם זה לגמרי היוש עבור השחקנית.

© אביב חופי

אבישג נגר

האיט גירל שמעה כנראה שהפאייטים נמצאים במגמת עלייה העונה והחליטה ללכת על הטרנד בכל הכוח. אמנם, כשבוחרים שמלה עם פסי פאייטים בכמה צבעים ומצרפים לה משקפי שמש גדולים בצבע ורוד קשה שלא להיראות כאליו הגעת אלינו היישר ממשנות השמונים, וטוב זה לא. הכי ביוש

© אביב חופי

טום באום

באום הגיע השנה למקום השלישי ברשימת השיק, וכיאה למעמד הוא הגיע בלוק אופנתי והצהרתי. אך אופנתי והצהרתי ככל שיהיה, המעיל הורוד שיוצא "המירוץ למליון" עטה על עצמו נראה כמו חלוק אמבטיה. מקום שלישי או לא, הפעם זה ביוש בשביל באום. סורי.

© אביב חופי

אשלי בנסון

כוכבת "שקרניות קטנות ויפות" הגיעה לטקס פרסי מועצת מעצבי האופנה האמריקאית בשמלת תחרה שחורה עם עיטורי פרחים וניסתה להיות סופר טרנדית אופנתית. אלא שציפיות לחוד ומציאות לחוד, ובנסון נראית בעיקר כמו דודה זקנה, שכן הגיזרה המיושנת של השמלה לא מחמיאה לה בכלל כך שהפעם זה ביוש.

© gettyimages

קנדל ג'נר

הדוגמנית הלכה לצפות במשחק הפולו השנתי של מותג שמפניה בלוק אביבי מושלם. ג'נר לבשה אאוטפיט פרחוני וחושף כתפיים שהגוונים הירוקים-לבנים בו החמיאו לה מאוד. הטופמודל השלימה את הוויב האביבי עם תיק תואם ונעלי עקב לבנות וטרנדיות, והפעם זה היוש עבור הכוכבת הצעירה.

© gettyimages

 

 

 
תגובות