לא אותו הדבר: הדוגמניות שממש דומות אחת לשנייה. צילום מסך מאינסטגרם

לא אותו הדבר: הדוגמניות שממש דומות אחת לשנייה

בענף הדוגמנות ישנו תמיד "מרדף" תמידי אחר הפנים החדשות והמרעננות של עולם אופנה. אבל מה קורה כשיש דוגמניות שדומות אפילו קצת יותר מידי? הרשימה המלאה

אמנם אנחנו לא בשבוע הכפילים, אך תמיד כיף לראות אנשים מפורסמים שדומים אחד לשני, במיוחד שמדובר בעולם האופנה, שידוע כעולם בו החיפוש אחרי המראה החדש הוא בלתי פוסק. אז קבלו את הדוגמניות שדומות אחת לשנייה ומספקות את המראה הרענן והאופנתי ביחד.  

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

ארבל קינן ומיקה ארגנז

יוצאת "האח הגדול" היא ללא ספק הכפילה הישראלית של דוגמנית העל הארגנטינאית מיקה ארנגז, שכן השתיים חולקות את אותה הפריזורה הייחודית המזוהה עימן ותווי פנים די דומים. נוסף לכך, קינן וארגנז חולקות את אותו הוויב הקולי שהן שתיהן משדרות. 

© צילוםך מסך מאינסטגרם

סופי מצטנר וקלאודיה שיפר

 עוד בתחילת הקריירה הקצרה אך המרשימה שלה, היה ברור לכולם כי מצטנר היא הגרסה הצעירה של דוגמנית העבר הגרמנייה הנודעת. מלבד הקווים המקבילים הברורים מאליהם שכוללים שיער בלונדיני ועיניים כחולות, יש משהו מעבר שפשוט הופך את הסינדרלה מחולון לגרסתה הצעירה של שיפר. 

© אינסטגרם, GettyImages

שלומית מלכה ושרה סמפיו

שתי הדוגמניות (שבמקרה הן גם חברות טובות) בורכו באותו סגנון יופי עוצר נשימה שכולל שיער ברונטי, עור בהיר ועיניים ירוקות עמוקות. מלבד דמיון חיצוני מרשים השתיים חולקות כאמור גם חברות עמוקה, וסמפיו אף הגיעה לחגוג בחתונה המתוקשרת של מלכה. 

© צילום מסך מאינסטגרם

 ג'יג'י חדיד ומיכאלה ברקו 

ברקו היא אחת (אם לא ה...) הדוגמנית הישראלית הכי מצליחה בכל הזמנים שפעלה בשנות השמונים והתשעים, ושיאה היה שהופיעה על שער מגזין האופנה הנחשב "ווג", ובמדובר בגיליון היסטורי מכיוןן שזהו הגיליון הראשון אותו ערכה עורגת "ווג" המיתלוגית, אנה ווינטור. בחזרה לימינו, לפי כשלוש שנים החליטו במגזין לשחזר את אותו השער עם חדיד, שהייתה אז דוגמנית מתחילה. אין ספק כי ג'יג'י נבחרה לשחזר את השער ההיסטורי בזכות הדימיון המרשים שלה למיכאלה. 

סינדי קרופורד וקאיה גרבר

קרופורד הייתה מדוגמניות הגדולות בסוף המאה הקודמת, מי שנחשבת לאחד מ"הסופרמודלס המקוריות". בימים אלו ביתה קאיה, היא דוגמנית עולה ואיט גירל רותחת. אז למרות שהן אמא ובת והכל, מדובר בשתי דוגמניות מצליחות כל אחת בדורה, מה גם שהן סופר דומות שפשוט היינו חייבים להכניס אותן לרשימה.

© צילום מסך מאינסטגרם

 

תגובות