סטטיק ובן אל מצטרפים לקרקס של עומר, דר ונטע. צילום: אורית פניני

סטטיק ובן אל מצטרפים לקרקס של עומר, דר ונטע

הצטרפנו ליום הצילומים המיוחד של קולקציית הסתיו ב"קסטרו" וגילינו עד כמה הפרזנטורים מכורים לוייב של סטטיק ובן אל. וגם: איך התכוננו הצמד לצילומים ועל איזה מופע עובדות דר ונטע? צפו

באחד הימים הכי חמים השנה, הפרנזטורים הקבועים של קסטרו: עומר דרור, דר זוזובסקי ונטע אלחימיטר, אירחו את סטטיק ובן אל בקרקס פלורנטין לטובת צילומי קמפיין חדש עבור קולקציית הסתיו שהפעם תהיה בסימן "אמריקנה".

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

בראיון קייצי ומצחיק, סיפרו לנו החבורה על החיבור ביניהם, זוזובסקי אף הודתה שהיא מעריצה של הצמד המוזיקלי ואילו דרור סיפר על כך שהוא כבר בקשר טוב איתם מאז ימי הפסטיגל. גם סטטיק ובן אל לא נשארו אדישים לחיבור עם הפרצופים היפים שלצידם וסיפרו כי הם מראש לא באו לנסות להיות מה שהם לא אלא הם בעצמם.

כתב: משה אבוטבול | צילום: יוגב אטיאס | עריכה: עמית שכטר
 
© אורית פניני

דר זוזובסקי ונטע אלחמיסטר הגיעו שתיהן מחו״ל במיוחד לסט הצילומים הצבעוני והקרקסי, אליו התחבר במיוחד עומר דרור שאף ביצע כמה תרגילים על המתקנים השונים של הפעלולנים. עבור סטטיק ובן אל זהו שיתוף הפעולה השני עם החברת ההלבשה, שכן כיכבו לפני מספר חודשים בקמפיין "הילדים של קסטרו" יחד עם השיר "זהב" בעיבוד מחודש, כעת הם הסתפקו בפוזות למצלמה לעיני השמש החמה בין הופעות הקיץ הרבות.
 
הכי קרקס
הכי קרקס © אורית פניני
מצליחים לחשב כמה עוקבים יש להם ביחד?
מצליחים לחשב כמה עוקבים יש להם ביחד? © אורית פניני
לא צריך כפילים בסרטים
לא צריך כפילים בסרטים © אורית פניני
תגובות