היוש או ביוש: איט גירל אחת מצליחה בגדול ואיט גירל פחות. צילום: סיוון פרג', אור גפן ורפי דלויה

היוש או ביוש: איט גירל אחת מצליחה בגדול ואיט גירל פחות

השבוע בהיוש או ביוש- החום משפיע יותר מידי על ירדן הראל ואשלי וקסמן בקשי, און רפאלי מוכיח שהוא לא רק "אח של" והשילוב המוצלח של שירן סנדל

עוד בערוץ הסטייל של פרוגי:

נאיה פדרמן 

השחקנית העולה הגיעה לפרימיירת הסרט "ג'סטה" בכיכובה. בהתאם להקרנה שנערכה על גג עזריאלי, פדרמן לבשה לוק קליל ולא מחייב שהתאים לרוח האירוע. הלוק של הכוכבת הכיל שני פריטים מנוגדים: מכנסיים מחויטים וחגייגים וטופ תחרה בסגנון לנז'רי. מדובר באאוטפיט אמיץ במיוחד ולכן פדרמן מקבלת היוש על התעוזה.

© רפי דלויה

ירדן הראל 

מגישת חדשות הבידור והשחקנית הגיעה בלוק קייצי במיוחד שתאם למזג האוויר החם ששרר במתחם הVIP בהופעתה של בריטני ספירס, שהופקה על ידי קבוצת בלוסטון גרופ-לייב ניישן. לרגל ההופעה הראל לבשה טישרט לבנה עם מכנסי אננס ורודים שאליהם היא צירפה חגורה חומה עם אבזם כסוף, ונעלה סנדלי בירקנשטוק כסופות. הלוק לא עמוס מידי ,קייצי וכל פריט טרנדי ויפה אבל אין התאמה בין הפריטים. המכנסיים לא מתאימים לחולצה והנעליים, אז הפעם הפאשניסטה תאלץ לקבל ביוש.

© סיוון פרג'

און רפאלי 

הדוגמן, השחקן והאח של בר הגיע גם הוא לפרימיירה לסרט הקולנוע ״ג׳סטה״ בכיכובו. רפאלי לבש חולצה משובצת מכופתרת פתוחה ומתחתיה חולצה שחורה שעליה כיתוב מגניב בצבע לבן , מכנסי ג'ינס קרעים בשילוב בנדנדות ונעלי מגניבות. הלוק מגניב, צעיר, קליל וסופר שיקי כשאהבנו את הצמיד שהביא טאץ׳ אחר ללוק וגרם לו להראות יותר מושקע. אז און, השבוע בהחלט תקבל היוש!

© רפי דלויה

אשלי וקסמן בקשי 

מלכת היוטיוב באה גם היא לבלות במתחום הVIP בהופעה של בריטני ספירס, וכנראה שהשרב הכבד הצליח להעיב על חוש הסטייל של הנוכחים. וקסמן עטתה על עצמה שמלה שחורה עם הדפס רוקיסטי עם סיום תחרה, לה היא ציוותה סניקרס מטאליות וכובע יעני מגניב. אבל רק יעני, שכן האקססורי גרם לבקשי להיראות כאלו היא באמצע המערב הפרוע. ובכלל, תיאום בין הפריטים לא היה שם, כך שהיוטיוברית תקבל ביוש הפעם.

© סיוון פרג'

אבישג נגר

נגר הגיעה להקרנה החגיגית לכבוד העונה החדשה של האיטגירלז בכיכובה בלוק בסגנון סטריט סטייל. בלוגרית האופנה לבשה חולצה של פומה בצבע הכי טרנדי העונה, ג'ינס לבן, סניקרס לבנות ולסיום גם צירפה משקפי שמש שיקים.  מדובר לוק פשוט, לא דורש יותר מידי מאמץ וזה בדיוק מה שהופך אותו להכי יפה וקולי. הפשוט זה המיוחד. אז שוגי, מגיע לך ללא ספק היוש ענק.

© אור גפן

דנה זרמון

גם הכלה הטרייה הגיעה לחגוג את השקת העונה החדשה של האיטגירלז בשמלת דמוי עור ונעלי עקב זהובות. הגזרה המשוחררת של השמלה מנמיכה את זרמון, ובד דמוי העור נראה הפעם כבד זול וניילוני. אמנם נקודה חיובית מגיעה לאיט גירל על השוזט המוזהבות, אך זה לא מה שיציל אותה מביוש השבוע.

© אור גפן

 שיר אלמליח

הדוגמנית הגיעה לביוטי סיטי 2017 על מנת לצפות בתצוגת האופנה של דודו בר אור, ואף הגיעה לבושה בסט תואם בצבעי כחול לבן שעיצבה בר אור. הגזרה של הטופ החמיאה מאוד ליוצאת "האח הגדול", אם כי היינו מוותרים על אלמנט הקשירה בחצאית. בסופו של דבר אלמליח הצטיינה ללא ספק עם הלוק המדובר ולכן היא מקבלת היוש.

© רפי דלויה

שירן סנדל

כוכבת הנוער הגיעה ליהנות בתצוגה של ענבל דרור בביוטי סיטי. סנדל הפציעה בלוק הורס שכלל אוברול ג'ינס שחור דהוי, טופ שחור פתוח באמצע וסניקרס בסגנון נעלי בובה לבנות. האוברול משתלב עם הטופ מושלם והלוק מאוד יפה ומחמיא, אם כי הנעליים קצת פחות מתאימות, אך עדיין מגיע לשחקנית היוש על השילוב המדהים.

© שוקה כהן

 קריסטן סטיוראט

השחקנית הגיעה לפזר אבק כוכבים מנצנץ בתצוגת אופנה בשבוע אופנת הקוטור בפריז. דבר אחד בטוח, לגבי הניצנוץ סטיוארט לא אכזבה. אמנם לגבי השאר, כוכבת "דימדומים"לא ממש הצטיינה. סטיוראט לבשה לרגל האירוע אוברול שלושת רבעי עם פאייטים כסופים ונעלי עקב שחורות, שניכר והן לא היו ממש נוחות לשחקנית. האוברול נראה צמוד מאוד לכוכבת והאורך שלו יוצר מראה מוזר ולא מחמיא. הכי ביוש.

© gettyimages

קארה דלווין

דלווין הגיעה גם היא לתצוגת אופנה בשבוע אופנת הקוטור בפריז, ולמרות הדימיון החצוני לקריסטן בעקבות התסרוקת הקצוצה, מדובר בדימיון היחיד בינהן. השילוב בין כל הפריטים בלוק היה פשוט מושלם, מה שהוכיח שהדוגמנית אוחזת בחוש סטייל משובח. לא נותר לנו מה להגיד חוץ מהיוש.

 

© gettyimages

 

 

 

 

 

 

 

תגובות