היוש או ביוש: כוכבי "להיות איתה" מפתיעים. צילום: אביב חופי

היוש או ביוש: כוכבי "להיות איתה" מפתיעים

איך הגיעו רותם סלע והילה סעדה להקרנת הפרק האחרון של הסדרה בכיכובם? איזו זמרת הפתיעה בשמלה שערורייתית ומי הכוכבת העולה שקיבלה ביוש? כל הלוקים המדוברים של השבוע

כוכבי "להיות איתה" מפתיעים בלוקים שבחרו לאירוע הקרנת פרק סיום העונה, ג'ניפר לופז גורמת לסערה אופנתית ורומי אברג'יל משלבת סגול עם זהב. אז מי קיבל היוש ומי קיבל מכתבי האופנה שלנו ביוש?  

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

אדר גנדלסמן

הדוגמנית ונערת ישראל הטריה הגיעה גם היא להשקת גליון מגזין "גו סטייל" המשותף עם "מגנום בר" לבושה בסט של קרופ טופ ומכנסיים בעלי הדפס פרחוני וסנדלי עקב שחורים. הלוק היה צעיר והחמיא לדוגמנית ולכן אדר מקבלת היוש אף על פי שהיינו מציעים להחליף את הסנדלים בנעלי סניקרס, שמתאימות יותר לגזרה של המכנסיים.

© רפי דלויה

רותם סלע

השחקנית הגיעה להקרנת פרק הסיום של הסדרה ״להיות איתה״ בה היא מככבת, כשהיא לבושה בשמלת גלביה קצרה בצבע שמנת עם עיטורי פרחים ומחשוף וי, מתחת גופיה לבנה ונעלי עקב שפיציות בצבע כתום מרענן שמתאים לעונה. הפריטים בלוק לא מתחברים אחד לשני, הגופיה לא קשורה ללוק והגלביה גדולה לא מחמיאה לסלע היפיפיה. סורי, אבל הפעם זה יהיה ביוש.

© אביב חופי

עופר חיון

השחקן הגיע להקרנת הפרק האחרון של "להיות איתה" בחולצה שחורה מכופתרת בגזרה רחבה, ג׳ינס סקיני תואם וזוג נעלי סניקרס אפורות. הלוק היה פשוט, מתאים לאירוע ולא מתאמץ ולכן עופר יקבל מאיתנו היוש הפעם.

© אביב חופי

רומי אברג׳ל

הכוכבת הצעירה, שמככבת בימים אלו על המסך, הגיעה לאירוע השקת מגזין ״גו סטייל״ ו״מגנום בר״ בנמל תל אביב בלוק מאוד מושקע שכלל שמלה שחורה צמודה וקצרה שעליה איורי פרחים ועיטורים בסגול וזהב ומצידה שסע שרוכים. לזה היא צירפה נעלי עקב שקופות סופר טרנדים בתוספת ניטים. לדעתנו הלוק לא מתאים לגילה הצעיר והשמלה קצרה מידי ופחות מחמיאה ולכן הלוק יקבל ביוש.

© רפי דלויה

ג׳ניפר לופז

הרבה זמן שג׳יי לו לא הייתה בכותרות והנה עכשיו היא חוזרת ובענק. בערב יום העצמאות האמריקאי הזמרת עלתה להופיע באירוע הזיקוקים של ״מייסיס״ ולבשה שמלה שסיפקה אייטמים פרובוקטיביים אותם צריכה לופז לקידום הסינגל החדש. השמלה שחורה בעלת שני שסעים עמוקים ועליה עיתורי אבנים וצורות בזהב של המעצב פאוסטו פוגליסי. דרוש הרבה אומץ לשמלה כזו אז רק על כך היא תקבל היוש!

© Instagram

הילה סעדה

גם סעדה הגיעה להקרנת הפרק האחרון של הסדרה באוברול בצבע כחול רויאל וסנדלי עקב זהובים. הלוק היה מעורר התפעלות והחמיא במיוחד לשחקנית ולכן הילה מקבלת מאיתנו היוש. יו גו גירל!

© אביב חופי

 

 

 
תגובות