יד שנייה מפאשניסטה: דנה זרמון מוכרת את הבגדים שלה . צילום מסך מאינסטגרם

יד שנייה מפאשניסטה: דנה זרמון מוכרת את הבגדים שלה

אושיות הסטייל והאופנה הכי שיקיות בארץ פותחות את הארון שלהן וימכרו פריטים מתוך המלתחה האישית שלהן. דנה זרמון, שיר אלמליח, דנה גרוצקי נוספות יעמידו למכירה פומבית פרטי לבוש שלהן והרווחים ייתרמו

תמיד רציתם להתלבש כמו אושיות האופנה האהובות עליכן? עכשיו יש לכן הזדמנות לרכוש מהן באופן אישי פריטים מהמלתחה הפרטית שלהן. האיט גירל, דנה זרמון, שיר אלמליח, דנה גרוצקי ועוד אושיות סטייל מוכרות פותחות את ארונן למכירה פומבית.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

לכם יש הזדמנות לרכוש את פריטיםפ אישיים של הבנות האופנתיות ביותר במדינה וגם לעשות מעשה טוב על הדרך, שכן כל הרווחים מהמכירה הפומבית ייתרמו לארגונים ועמותות הקרובים ללבן של הפאשניסטיות.

במכירה יוצעו פריטים אהובים של הבנות כמו שמלה שחורה וקלאסית של דנה גרוצקי, שתתרום את הרווחים מהמכירות לארגון "איגי"; שיר אלמליח תציע מגוון של בגדים - החל מג'ינס ועד שמלה אותה היא לבשה ב"האח גדול". כל הרווחים מהמכירות של אלמליח ייתרמו לעמותת "1 מ-9"; ואילו בארון של דנה זרמון תוכלו למצוא גזרות בויפרנד ושמלות מלאות סטייל שאין לו סוף, הרווחים מהמכירה ייתרמו בשמה לעמותת קו לחיים.

 

Pink Flowers, White Dress || 🌺• #מיקונוסשמיקונוס #DGMiniMoon

A post shared by Dana Zarmon (@danazarmon) on

אז מה איך בדיוק זה עובד? המכירה הפומבית תיעשה דרך אתר MINE. המכירה המכירה הפומבית הראשונה תיפתח הערב (א') בשעה 20:00 ותתקיים שבוע אחד בלבד, עד יום ראשון ה-30.7

 

Ready for the weekend 😊 @guytakomakeup @galita_fashion

A post shared by Shir Elmaliach (@shirelmaliach) on

 

תגובות