היוש או ביוש: קים אזולאי מיוחדת וריהאנה שוב מפשלת. רפי דלויה, gettyimages

היוש או ביוש: קים אזולאי מיוחדת וריהאנה שוב מפשלת

השבוע בהיוש או ביוש- קארה וריהאנה ממשיכות לכבוש שטיחים אדומים, תום יער בלוק טרנדי במיוחד וכוכבות הרשת מגיעות לפסטיבל "פלייקון". כל הלוקים המדוברים של השבוע

גם השבוע התקיימו אירועים נוצצים שהצליחו למשוך אליהם את מיטב הכוכבות. אז מי זכתה ב"היוש" ולמי היינו חייבים להעניק את "ביוש"?

עוד בערוץ הסטייל של פרוגי:

אשלי וקסמן בקשי

היוטיוברית המצליחה הגיעה לפסטיבל כוכבי הרשת הגדול "פלייקון" בו היא משתתפת בשמלת אוף שולדרס ועליה פסי כחול לבן ותחרה בחלק התחתון שלה. אל השמלה הוסיפה הביוטרית חגורת עור ונעלי עקב בצבע ניוד. השמלה מהממת ומחמיאה לבקשי אבל החגורה פחות מתאימה ללוק הקייצי וגורמת לו להראות לא מובן. אז סורי אשלי, אך הפעם תקבלי ביוש.

© רפי דלויה

קים אור אזולאי

היוטיוברית-בלוגרית הפציעה גם היא לאירוע הפתיחה של הפסטיבל בגופייה לבנה עם קשירה, חצאית מקסי בדוגמת משבצות בצבעי אדום ירוק וסנדלים. את הלוק חתמה בכובע בצבע חאקי. הלוק היה מיוחד, שיקי ובעל נוכחות, ולכן גם השבוע קים תקבל מאיתנו היוש בגדול.

© רפי דלויה

 נועה פילטר

גם כוכבת הרשת הגיעה לפסטיבל בשמלה ארוכה עם מחשוף וי ושסע עמוק באמצע, הכוללת כיסים וחגורת קשירה בצבע ירוק זית. ללוק הוסיפה פילטר שרשרת צ'וקר שחורה ,שרשרת עדינה בצבע כסף ונעלי עקב שחורות. השמלה חמודה ופשוטה אך פחות מתאימה לאירוע ולכוכבת, כך שהשבוע זה יהיה ביוש.

© רפי דלויה

 תום יער 

הקומיקאית שמוכרת לנו בתור אגס קימל מ״ארץ נהדרת״ השיקה השבוע את הסדרה ״תום יער עושה את שביל ישראל״ בכיכובה, ובסוף הקרנה היא אף חגגה בהפתעה את יום ההולדת ה30 שלה. יער הגיעה בלוק סופר טרנדי שכלל טישרט שחורה, חצאית מבד טול שחור וסניקרס בצבע זהב שהתאימו לשרשרת. הלוק מגניב ונותן מראה צעיר יותר וקולי ולכן המצחיקנית תקבל השבוע היוש.

© רפי דלויה

 גאיה שליטא כץ 

כוכבת "החממה" ו"צפוף" באה לפרגן בהשקת "תום יער עושה את שביל ישראל" בחולצה שחורה שהוכנסה אל תוך מכנסי ג'ינס בגזרת בויפרנד, סנדלי פלטפורמה שחורים ותיק יד תואם. הלוק היה פשוט ומתוחכם, והתאים לאירוע, ולכן השחקנית תקבל מאיתנו היוש להפעם.

© רפי דלויה

ריהאנה

הזמרת האהובה שוב מאכזבת בגדול. רירי הגיעה לפרימיירת הסרט "ולריאן ועיר אלף הכוכבים" בלונדון בשמלת מקסי אדומה עם כתפיות ועגילים בצבע תואם. השמלה היתה חושפנית, עיוותה את גיזרתה של הכוכבת וכלל לא החמיאה לגופה של הזמרת. אנחנו מקווים שתחזרי לתקופות מלאות השיק שלך אבל עד אז זה יהיה ביוש.

© gettyimages

קארה דלווין 

השחקנית והדוגמנית מככבת בימים אלה בסרט ״ולריאן ועיר אלף הכוכבים״ ובכל פרימיירה היא לבושה הרבה יותר יפה מהפעם הקודמת, כשלפרימיירה בלונדון היא הגיעה עם קשת לשיער ובחליפה מחויטת של המותג ברברי. החליפה השחורה בעלת מחשוף וי עמוק ועליה רצועה בסגנון שרשרת עם עיטורי כסף שמתאימה לנעלי העקב של דלווין, שוב משאירה אותנו ללא מילים. הלוק מיוחד, סופר שיקי ומחמיא וגם השבוע מגיע לכוכבת היוש ענק!

© gettyimages
תגובות