היוש או ביוש: גברעם מתאימה לוויב ואדל לא צולחת במשימה. צילום פרטי, ראובן שניידר, רפי דלויה

היוש או ביוש: גברעם מתאימה לוויב ואדל לא צולחת במשימה

השבוע בהיוש או ביוש: עדי ביטי מפתיעה ובגדול, יוצאת "הישרדות" בלוק שלא מסתדר ונועה קירל בלוק שהפך אותה לשילוב בין שתי כוכבות פופ מובילות. כל הלוקים המדוברים של השבוע

גם השבוע פקדו את האירועים שלל כוכבות שהצייטדו בלוקים מסקרנים ומעניינים. הנה הלוקים שחייבים להתעכב עליהם. אז מי זכתה ב"היוש" ומי פישלה עם "ביוש"?

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

סופי מצ׳טנר

הדוגמנית הצעירה הגיעה לאירוע השקת  הבושם "SCANDAL" שערך המגזין "Gostyle" כשלבשה אוברול עדין ויפה מבד פייטים בגזרת אוברסייז בצבע לבן שמנת, אליו צירפה חגורה ונעלי עקב כסופים. הלוק ,מיוחד עדין ומחמיא מאוד למצ׳טנר ועל כך היא תקבל היוש.

© ראובן שניידר

טיטי איינאו

מלכת היופי במיל' נכחה גם היא באירוע ההשקה שערך המגזין "Gostyle" והגיעה בלוק לבן שכלל חולצת אוף שולדרס בגזרה רחבה, מכנסי פדלפון ונעלי עקב בצבע ניוד עם ניטים. ללוק הוסיפה איינאו שרשרת כסופה וצמידים.
הפריטים יפים לחוד והםטרנדיים ומחמיאים, אבל ביחד שני פריטים בגזרת אוברסייז זה קצת יותר מידי ולא מסתדר יחד כל כך, אז השבוע השורדת לשעבר תקבל ביוש. סורי.

© ראובן שניידר

רתם רבי

מלכת היופי הנוכחית הייתה גם היא באירוע השקת הבושם של ז'אן פול גוטייה שערך המגזין "Gostyle", והצליחה להפתיע עם לוק פרחוני במיוחד. שמלת המעטפה שלבשה רבי הייתה ללא ספק בחירה מוצלחת ומחמיאה, והשילוב עם נעלי הקשירה הצהובות רק תרם להצלחת הלוק, שהיה כולו בוויב אביבי למדי. הכי היוש.

© ראובן שניידר

אדל בספלוב

כוכבת הריאליטי והאיט גירל המצליחה הגיעה גם היא להשקת הבושם "SCANDAL" שערך מגזין "Gostyle" ולבשה שמלת עור שחורה עם כפתורים מלווה בחגורה, תיק צד שחור ונעלי עקב עם ניטים. הלוק מאוד מושקע אך בספלוב לא צלחה את ההתאמה בין הנעליים לשמלה הפעם, והיא מסוגלת ליותר, לכן השבוע זה יהיה ביוש.

© ראובן שניידר

עדי ביטי

חיכינו וחיכינו, ובסוף זה קרה: עדי ביטי מקבלת היוש ובגדול! ניסיון שינוי התדמית של ביטי לתדמית יותר בוגרת עושה לה רק טוב, ולהופעתה בפסטיבל הנוער של "R1" הגיעה הכוכבת הצעירה באאוטפיט רענן, אופנתי שהיה יכול לגמרי בקלות להיות לוק של כוכבת הוליוודית. אמנם ישנן כמה נקודות לשיפור כמו הגזרה הרחבה של המכנס, אך נעלים עין ונעניק לביטי החביבה היוש. המשיכי ככה ותגיעי רחוק.

© רפי דלויה

נועה קירל

בניגוד לעדי, קירל דווקא מציגה נפילה ביחס ללוק המוצלח שלה מהשבוע שעבר בעת שהופיעה גם היא לפסטיבל הנוער. השרוולים נראים כמו קונסטרוקציה לא מוצלחת שנחתה במקרה על כתפיה של קירל, והם הסיבה העיקרית לעובדה שהלוק פחות צלח הפעם לכוכבת והפך אותה לשילוב בין ליידי גאגא של שנת 2010 לבין אריאנה גרנדה בתחילת דרכה אודות לקוקו הגבוהה. מצטערים אבל הפעם זה יהיה ביג ביוש, אמנם הזמרת מקבלת נקודה לטובתה בעקבות הצבע הורוד שהחמיא לגוון עורה השזוף.

© רפי דלויה

גל גברעם

כוכבת הנוער הידועה הגיעה לאותו המקום בלוק הורס וקליל ובו לבשה משקפי לבבות חמודים במיוחד, טופ ספורט צבעוני עם טייץ תואם ומעליו אוברול שנקשר והפך למכנסי אוברייז בצבע כתום סופר שיקי וטרנדי שמשתלב מעולה עם הצבע הכחול. אהבנו מאוד את הלוק, שהמתאים לגילה הצעיר של גברעם ולוויב מלא הסוואג של ההופעה, ועל כך מגיע לה היוש ענק.

© צילום פרטי

 

 

תגובות