חזרה לניינטיז: משקפי השמש הזעירים הם הטרנד החם ביותר כרגע. צילום מסך מאינסטגרם @badgalriri

חזרה לניינטיז: משקפי השמש הזעירים הם הטרנד החם ביותר כרגע

אחרי הצ'וקר והקטיפה, עוד טרנד משנות ה-90 עושה קאמבק: הפעם מדובר בשקפי השמש הזעירים, שאין מצב שלא תראו אותם כיום על כל הכוכבות הגדולות בעולם

אם עדיין לא שמתם לב ,זאת לא הפעם הראשונה שטרנד משנות ה-90 חוזר העונה, והדוגמניות הצעירות ממשיכות להחזיר את סמלי האופנה האהובים עליהן מאותו עשור. החל מללבוש דנים מכף רגל ועד ראש ועד ללבוש חליפה עם עקבים, כל הסגנונות האלה חוזרים אלינו בקאמבק מטורף. הפעם הדבר הגדול הוא משקפי השמש הזעירים המגיעים היישר מהניינטיז ונצפו על הכוכבות האופנתיות ביותר.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

אולי לא ידעתם, אבל משקפי השמש האלה היו פריט חובה בשנות ה-90 ועכשיו הם זמינים במגוון צבעים וצורות שונות. בלה חדיד נהנית ללבוש את משקפי השמש הזעירים ובכל פעם שהיא יוצאת היא מרכיבה דגם אחר מהם, ומשקפי השמש הקטנים תואמים את סגנון הרחוב הייחודי שלה. גם אחותה הגדולה ג׳יג׳י היא חובבת ידועה של המשקפיים. לדברי דוגמנית העל, משקפי השמש הם הפריט האהוב עליה והיא כבר בעלת אוסף מרשים. ג׳יג׳י לאחרונה הוציאה קו משלה עם המותג "Vogue Eyewear" ולהשקה היא הגיעה עם הדגם הזעיר מהקולקציה בצבע הורוד.

 

A post shared by Bella Hadid (@bellahadid) on

 

A post shared by Gigi Hadid (@gigihadid) on

גם האחיות ג׳נר גם מאוהבות בטרנד החדש , וקנדל לעיתים קרובות לובשת את משקפי השמש במספר צורות שמאוד מחמיאות לתווי הפנים המהממות שלה. האחיות הוציאו אף בקולקציה שלהן זוג משקפי-מטריקס שמיד הפכו לפופולריים ונמכרו במהלך היום הראשון למכירתם.

 

A post shared by Kendall (@kendalljenner) on

 

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on

גם ריהאנה, אייקון הסטייל הגדול ביותר של הדור לבשה זוג זעיר של משקפי שמש לבנים בפסטיבל הקאן שהשתלבו מושלם עם השמלה הלבנה והגדולה שלבשה של דיור. וכשרירי לובשת משהו הוא תמיד הופך לטרנד חם. היא יודעת מה היא עושה.

 

A post shared by badgalriri (@badgalriri) on

 

 

תגובות