היוש או ביוש: אנה זק עושה את זה נכון ומיילי סיירוס פרחונית. צילום: שוקה כהן, GettyImages

היוש או ביוש: אנה זק עושה את זה נכון ומיילי סיירוס פרחונית

השבוע בהיוש או ביוש: כוכבת הטראש בלוק מתאמץ, השחקנית שהצטיינה בשמלה קלילה והאם הפאוור קאפל החדש של הביצה קיבל היוש משותף?

גם השבוע פקדו הכוכבים האהובים אירויעם שונים והפגינו בחירות אופנתיות מגוונות. אז מי לגמרי "היוש" ומי זכה לתענוג המפוקפק וקיבל "ביוש"?

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

אנה זק

כוכבת המיוזקלי והדוגמנית פינתה זמן בין גיחות ללונדון וצילומים והגיעה לתערוכת Coca Cola Always Classic בנמל תל אביב בלוק צעיר וסופר טרנדי שכלל חצאית ג'ינס קצרה מלווה בחגורה שחורה עם ניטים, חולצת טי לבנה של המותג ״קלווין קליין״, תיק צד ונעלי סניקרס לבנות. הלוק פשוט ,יפה ומחמיא לצעירה ועל כך תקבל השבוע היוש.

© שוקה כהן

בלאק צ'יינה

ארוסתו לשעבר של רוב קרדישאן הגיעה לטקס פרסי ההיפ הופ של BET בחליפה לבנה שמורכבת מחולצת קרופ טופ צמודה עם חיתוכי משולשים שקופים ומכנסיים תואמים מבד צמוד. ללוק הוסיפה כוכבת הטראש נעלי עקב עם פפיון ותיק פרווה. המראה עמוס ומתאמץ מידי ולא מחמיא כלל לצ'יינה, לכן השבוע היא תקבל ביוש.

© GettyImages

דין מירושניקוב

השחקן והדוגמן הגיע לתערוכת קוקה קולה בנמל ת"א בחולצת משבצות באדום לבן, מכנסי ג'ינס קצרים לבנים עם קרעים, כובע סנאפ-בק שחור ונעלי סניקרס לבנות. הלוק החמיא לדין שלנו והיה פשוט וקלאסי ולכן הפעם הוא יקבל היוש.

שירן סנדל

השחקנית הגיעה גם היא לתערוכת קוקה קולה בגופיית קרופ לבנה, וסט ג'ינס, מכנסי ג'ינס רחבים החתומים בחגורה שחורה וסניקרס לבנות. את הלוק השלימה עם תיק צד שחור. הפריטים לא התחברו והשילוב בין הג'ינס לג'ינס היה לא מוצלח הפעם ולכן זה ביוש עבור סנדל השבוע.

© שוקה כהן

אמה סטון

השחקנית הגיעה לפרימיירת הסרט "קרב המינים" בו מככבת, בשמלה חושפת כתפיים לבנה ופרחונית בשילוב וולנים. השמלה, מקולקציית אביב 2018 של בית האופנה לואי ויטון אותו מייצגת סטון כפרזנטורית, החמיאה לסטון במיוחד ויצרה מראה צעיר וקליל ועל כך מגיע לה היוש.

© GettyImages

מיילי סיירוס

הזמרת הגיעה לפרגן לאחיו של בן זוגה ליאם בפרימיירת הסרט "ת'ור: ראגנארוק" כאשר לבשה שמלת גולף ארוכה בשרווליה וקצרה באורכה שהייתה פרחונית במיוחד ומגוונת בצבעיה אליה הוסיפה נעלי עקב שפיציות בצבע שחור. הלוק הפרחוני פחות החמיא לסיירוס, ואם זאת אהבנו לראות את הכוכבת עם שיער אסוף שמשתלב יפה עם צווארון הגולף, אך בכל זאת הזמרת תקבל השבוע ביוש.

© GettyImages

 

 

תגובות