היוש או ביוש: נועה בשילוב לא מוצלח ושירן מסוגלת ליותר. צילום: אלירן אביטל, אור גפן

היוש או ביוש: נועה בשילוב לא מוצלח ושירן מסוגלת ליותר

השבוע בהיוש או ביוש- הפאשניסטה שלא מאכזבת, השורד במיל' שמוכיח כמה הוא אלוף והכוכבת שלקחה לבעלה את החליפה. כל הלוקים המדוברים של השבוע

עוד שבוע ובו שלל אירועים עבר על הביצה המקומית, כשהפעם נראה כי הכוכבים האהובים עלינו ממש התקשו בשילובים אופנתיים. אז מי הצליח לשלב ומי גרם לנו לכאב לב?

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

ירדן הראל

השחקנית והפאשניסטה הידועה הגיעה להשקת העונה החדשה של הסדרה ״פולמון״ שתעלה ב-HOT בידור ישראלי בה היא מככבת בלוק סופר מיוחד שכלל חצאית קטיפה שחורה עם עיטורים כסופים וחולצה עם עיטורים תאומים, טוויסט אדום ושרוולים שקופים. הלוק היה בהחלט הורס והשאיר אותנו ללא מילים חוץ מהיוש ענק. שאפו!
 
© ענת מוסברג

שירן סנדל

השחקנית הגיעה לפרגן לבן זוגה דין מירושניקוב בהשקת העונה החדשה של הסדרה "פולמון". סנדל לבשה לאירוע שמלת מיני בצבע בורדו ונעלי עקב שחורות. השמלה לא החמיאה לשירן, אשר מסוגלת להרבה יותר ולכן הפעם זה יהיה ביוש.
 
© אור גפן

ברק שמיר

הדוגמן והבויפרנד של נועה קירל הגיע לחשיפת הקולקציה החדשה של פקטורי 54 אליה הגיעו מעצבי ומייסדי המותג, DSQUARED2 דין ודן קייטן. הלוק של שמיר פשוט ויפה והורכב מג׳קט ג'ינס כהה, טי-שירט לבנה, מכנסיים שחורים וסניקרס לבנות. אמנם הלוק "רגיל", אך ברק מוכיח כי הפשוט הוא הכי יפה, והוא מקבל היוש השבוע.

נועה קירל

הזמרת הצעירה הגיעה יחד עם בן זוגה ברק שמיר לאירוע של פקטורי 54 בנוכחות מעצבי העל דין ודן קייטן, לשם לבשה ג'קט פרחוני, מכנסיים שחורים ונעלי עקב משובצות. השילוב בין הדפס הפרחים למשבצות לא צלח הפעם לכוכבת, והלוק אף ביגר את קירל, שעל כך תקבל השבוע ביוש. סורי.
 
© באדיבות יחסי ציבור

בר זומר

הדוגמנית והשורדת הגיעה גם להשקת פקטורי 54 יחד עם מעצבי המותג Dsquared2 בשמלת מיני בצבע ניוד עם אלמנט קשירה, תיק יד שחור ונעלי עקב תואמות. את הלוק השלימה השורדת במיל' עם תסרוקת פשוטה ולא מתאמצת. הלוק היה טרנדי בדיוק במידה המתאימה ומזכה את זומר בהיוש השבוע.

© רפי דלויה

 עדי הימלבלוי

השחקנית והדוגמנית הגיעה לאירוע יום ההולדת של איש יחסי הציבור רונן קוחלי כשלבשה קרופ טופ עם הדפס מטאלי, מכנסי ג'ינס עם קרעים, מגפונים עם אבזם וקינחה במשקפי שמש גדולות ותיק בצבע בז'. הפריטים בלוק לא התחברו ולא אהבנו את שילוב בין מגפונים לטופ הספורטיבי, לכן השבוע זה לגמרי ביוש.

© אור גפן

רון אלוף 

הדוגמן והשורד לשעבר הגיע להרים גם הוא בחגיגת יום ההולדת של איש יחסי הציבור רונן קוחלי בלוק צעיר וטרנדי שכלל חולצת ג'ינס מכופתרת מלווה בקרעים קטנים ומכנסי ג'ינס בצבע אפור דהוי. ללוק הוסיף משקפי שמש במראה וינטג ששידרגו את הלוק והשתלבו מעולה, כך שאלוף האלוף מקבל השבוע היוש
© אור גפן

קים קרדשיאן

כוכבת הטראש הגיעה לגאלת מוזיאון האומנות של לוס אנג'לס בחליפת וינטאג' שחורה שעיצב בעבר המעצב טום פורד לבית אופנה גוצ'י (שגם פרש את חסותו על האירוע) וסנדלי עקב שחורים. מעבר לגזרת האוברסייז, החליפה נראתה מאוד גדולה על קימי והיה נדמה כאלו היא שלפה אותה היישר מן הארון של בעלה קניה. כמו כן, לא אהבנו את העובדה שקרדשיאן לא שילבה שום טופ מתחת לג'קט הבלייזר ולצערנו זה יהיה הפעם ביוש.

© GettyImages

ג'יג'י חדיד 

הסופרמודל הגיעה להשקת קפסולת האיפור המשותפת שלה עם מייבלין בלונדון ולבשה שמלת מיני סטרפלס בצהוב ומעליה מעיל צהוב וחתמה עם נעלי עקב בצבע ניוד. הלוק, מבית המעצב ראלף לורן היה מיוחד ושיקי, וחדיד צולחת את אחד הצבעים החמים של העונה וקוטפת עוד היוש.
© GettyImages

 

תגובות