הטוב, הרע והמכוער: כל הלוקים מטקס ה-EMA. צילום: Gettyimages

הטוב, הרע והמכוער: כל הלוקים מטקס ה-EMA

אמש (א') התקיים טקס ה-EMA המסורתי בלונדון, אשר במהלכו בוחר הקהל האירופאי את האמנים והשירים הטובים ביותר. לצד ההופעות והזכיות גם השמלות היו חלק משמעותי באירוע השנה. הנה כל הלוקים המסעירים

אמש נערך בלונדון טקס ה/EMA המסורתי אותו עורכת רשת MTV מידי שנה, ובו מוכרזים הזוכים בקטוגריות שונות שנבחרים על ידי הצופים באירופה. השנה הייתה בטקס גם גאווה ישראלית, כאשר נועה קירל נסעה לייצג אותנו בטקס ועל הדרך סיפקה לוק בלתי נשכח. ומה לבשו הכוכבות ההוליוודיות לטקס?  כל הלוקים שחייבים לדבר עליהם.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

 ריטה אורה

הכוכבת, שגם הנחתה את הטקס, השאירה אותנו ללא מילים כשהגיעה לבושה חלוק אמבטיה ומגבת מסביב ראש.
אמנם מגיע לאורה שאפו על הלוק האמיץ והייחודי, אך זה ממש לא לוק לטקס המוזיקה הגדול של אירופה.

© gettyimages

קמילה קביו

הזמרת הקובנית שכבשה את כולנו, וזכתה בפרס אמנית הפופ הטובה ביותר בטקס הגיעה אליו בשמלה שקפקפה-ורודה שהחמיאה לה והעניקה לה נוכחות על השטיח האדום. אם זאת, התסרוקת שבחרה קביו יצרה מראה מעט ילדותי שקצת איכזב, אך בסך הכול היא עשתה עבודה מצוינת.

© gettyimages

 היילי בולדווין

הדוגמנית הפציצה בשמלה מנצנצת קצרה שהחמיאה לה במיוחד. אמנם בולדווין גבוהה, אך נעלי העקב עם רצועות הליפוף העניקו אשלייה של רגל ארוכה יותר. בנוסף, האיפור המעושן והשיער היו מעולים גם הם. היילי, את לגמרי סופרמודל אמיתית.

© gettyimages

זארה לארסון

הזמרת השוודית הגיעה באאוטפיט מדהים לשטיח האדום. הזמרת לבשה סט תואם של חולצה ומכנסיים בצבע ורוד, והחולצה חושפת כתפיים העניקה ללראסון מראה צעיר וזוהר. בנוסף האיפור הרך השלים את הלוק, והפך אותו ללוק לוק קייצי במיוחד.

© gettyimages

נועה קירל

אנחנו חייבים לדבר על הלוק של קירל, שנסעה לייצג אותנו בטקס ועוררה עניין לא קטן עם הלוק שלה. יש שיגידו כי הלוק, שלקוח מקולקציית הגמר של בוגר שנקר אוהד קריאף מוגזם ולא מתאים לפעם הראשונה בשטיח אדום הוליוודי, אך ללא ספק מדובר בלוק עם הצהרה אופנתית. אם זאת הבגד לא מחמיא למבנה גוף של הקילרית, והדובים על כתפיה (שקצת הזכירו לנו את ציפורי האנגרי בירדס הידועות) לא ממש החמיאו לכוכבת. למרות הכל אנחנו עדין אוהבים אותך נועה, כי בכל זאת, לא בכל יום מסקרים במגזין "ווג" האיטלקי אאוטפיט של זמרת מישראל.

© gettyimages

סברינה קרפנטר

סברינוש היקרה, לא הבנו. לאן חשבת שהגעת? לאירוע אפל או לטקס הפרסים הגדול ביותר באירופה? לא מצאנו שום דבר טוב ויפה בשמלת התחרה השחורה הזו, שהזכירה לנו תחפושת האלווין. השיער לא היה מושקע אך האיפור העדין היה התקווה היחידה להציל את הלוק הזה. בפעם הבאה קחי לתשומת ליבך שאת בשטיח האדום ולא במסיבת תחפושת.

דמי לובאטו

הגברת לובאטו הגיעה לטקס בחליפה משובצת בצבעי שחור-לבן-אפור, ומעט הזכירה לנו את הלוקים של קים קרדישיאן. האיפור היה מאוד דומיננטי ומחמיא, רק שהחליפה יצרה אצל לובאטו חוסר פורפורציות. דמי, את מסוגלת ליותר.

© gettyimages

מדיסון ביר

וואו זו אחת מאלפי מילים שאפשר להגיד על הלוק המדהים של הזמרת הצעירה. הכוכבת הגיעה לבושה בשמלה של בית האופנה "דיור" שיחד עם שרשרת צ'וקר אופנתי, ומראה "ללא איפור" טרנדי עשו את העבודה ומבחינתנו ביר זוכה במתלבשת הטובה ביותר בטקס.

© gettyimages

 

 

 

תגובות