מייד אין צ'יינה: כל מה שקרה בתצוגת האופנה של ויקטוריה'ס סיקרט . צילום: Gettyimages

מייד אין צ'יינה: כל מה שקרה בתצוגת האופנה של ויקטוריה'ס סיקרט

חודשים של ציפייה הגיעו אמש (ג') לקיצם, כאשר התקיימה תצוגת האופנה המפורסמת של מותג ההלבשה התחתונה ויקטוריה'ס סיקרט שנערכה השנה לראשונה בסין. מה תפריט? הרבה דוגמנית וכנפיים, וג'יג'י חדיד אחת שבלטה בהיעדרה

אחרי שלקחו את המלאכיות שלהם לפריז בשנה שעברה, השנה החליטו במותג ההלבשה התחתונה ויקטוריה'ס סיקרט לקיים את תצוגת האופנה המסורתית שלהם בעיר שאנגחאי שבסין, בתצוגה שהפכה לאחת מהתצוגות המדוברת של השנים האחרונות של החברה. הנה כל מה שקרה שם.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

בימים של לפני התצוגה עולם האופנה געש בעקבות ההודעה כי ג'יג'י חדיד לא תצעד בתצוגה הפעם מאחר ולא קיבלה ויזה מהשלטונות הסינים. לפי הדיווחים חדיד אינה מורשת להיכנס לסין לאחר שבעבר הופץ ברשת סרטון שלה לועגת לעיניים מלוכסנות. גם קייטי פרי, שתיכננה להופיעה בתצוגה לא קיבלה אישור להיכנס לסין, מאחר והופיעה בעבר כשלבשה שמלה עם פרח החמנייה, שהוא סמל להתנגדות לשלטון הסיני. 

כבשה את המסלול בזמן שג'יג'י נשארה בבית. בלה חדיד © gettyimages

במקומה של פרי הופיע הארי סטיילס (שבזמן שהופיע צעדו על המסלול שלוש דוגמניות שהן גם האקסיות שלו) ובנוסף הופיעו גם מיגל, לסלי אודום ג'וניור וזמרת הפופ הסינית ג'יין זאנג. בניגוד לשנים הקודמות בהן הוכרז מראש מי הם הזמרים שיופיעו באירוע האופנתי ומהווים בו חלק מרכזי, השנה נודע מי הם האמנים שיופיעו ימים ספורים בלבד לפני מועד התצוגה.

השנה חברו בויקטוריה'ס סיקרט לבית האופנה הצרפתי "בלמיין" לשיתוף פעולה רוקיסטי במיוחד, והמעצב אוליבייה רוסטאן יצר עבור התצוגה מיני-קולקציה בועטת באווירת ניינטיז שכולה בסימן רוק אנד רול. 

נתקל בשלוש אקסיות שונות על המסלול. הארי סטיילס © gettyimages
מיני-קולקציה בועטת. שיתוף הפעולה של ויקטוריה'ס סיקרט ובלמיין © gettyimages
מרימות מאחורי הקלעים. המלאכיות עם המעצב אולבייה רוסטאן © gettyimages

ומה התרחש על המסלול בגזרת הדוגמניות? לאיס ריברו הברזילאית צעדה על המסלול עם חזיית הפנטזיה היוקרתית שמשובצת ב-600 יהלומים ועליה כ-6,000 אבנים ששובצו בעבודת יד, הסופרמודל קנדיס סוונפול חזרה מחופשת הלידה ושבה למסלול התצוגה והמלאכית הידועה של החברה אלסנדרה אמברוסיו הודיעה כי זו התצוגה האחרונה בהשתתפותה. וכמובן אי אפשר בלי פאדיחה, שהתרחשה כאשר דוגמנית העל הסינית מינג שי התרסקה על המסלול בנפילה מביכה. לא נעים.

חזרה מחופשת לידה. קנדיס סוונפול © gettyimages
600 יהלומים ו-6,000 אבני חן. לאיס ריברו וחזיית הפנטזיה © אינסטגרם
בפעם האחרונה. אלסנדרה אמברוסיו
בפעם האחרונה. אלסנדרה אמברוסיו © gettyimages
אחרי שנתיים של היעדרות. קרלי קלוס כובשת
אחרי שנתיים של היעדרות מהתצוגה. קרלי קלוס © gettyimages
כובשת את המסלול. טיילור היל © gettyimages
הנפילה של מינג שי
 
 

תצוגת האופנה של ויקטוריה סיקרט תשודר בישראל ביום רביעי ה-29.11, בשעה 20:30 בye- DRAMA ו-yes VOD

 
תגובות