ספורטיביות מתמיד: הכוכבות שעיצבו בגדי כושר. צילום מסך מיוטיוב

ספורטיביות מתמיד: הכוכבות שעיצבו בגדי כושר

חלק הכוכבות הגדולות לא מסתפקות רק בלשחק בסרטים או לפזז על הבמה. הנה כמה מהן שעלו שלב והציגו קולקציה ספורטיבית בעיצובן בשיתוף פעולה עם מיטב המותגים המצליחים

המפורסמות המוכרות חברו לחברות האופנה כדי ליצור קולקציות קפסולה ספורטיביות אופנתיות במיוחד. אז מי הן אותן הכוכבות ששילבו בין האהבה שלהן לאופנה וספורט ולקחו אותה צעד אחד קדימה?

עוד בערוץ האופנה פרוגי:

 דמי לובאטו 

בחודש מאי האחרון חשפה דמי את קולקציית הספורט אותה עיצבה בשיתוף פעולה עם חברת בגדי הכושר "Fabletics". לובאטו התמקדה בבגדי אירובי ושילבה בהם קצת חותלות, צמר ורשת. לובאטו אומרת: "חשוב להרגיש בנוח עם מה שאתה לובש".

 

A post shared by Demi Lovato (@ddlovato) on

היילי סטיינפלד 

אולי יצא לכם לשמוע על הקולקציה המרהיבה של היילי, ואולי לא יצא לכם. בכל מקרה נספר לכם כי בחודש מאי האחרון חברה סטיינפלד לשיתוף פעולה מיוחד עם מותג הבגדים הספורטיבי "Missio". הקולקציה של היילי כוללת בין היתר מגבות זיעה, גופיות ספורט, סוושירטים ומכנסי ריצה.

 

A post shared by hailee steinfeld (@haileesteinfeld) on

ביונסה 

לפני כשנה וקצת השיקה הכוכבת הבינלאומית את מותג הספורט המשותף לה ולחברת "טופשופ", שזכה לשם IVY PARK וניתן להשיגו בחנויות הרשת גם בישראל. המותג כולל בתוכו מגוון רחב פריטים הקשורים לספורט כמו מכנסי טייץ, גופיות, חזיות ספורט ועוד.

 

A post shared by IVY PARK (@weareivypark) on

סלינה גומז

הזמרת המוכרת שיתפה פעולה עם אדידס במסגרת הקו צעיר של המותג "NEO", במסגרתו היא גם עיצבה בגדי הספורט בהשראתה. גומז שיקפה את ה"קיץ" והוסיפה לבגדים קצת גרפיקה, הדפסים בהירים וקצת פרחוניות.

 

A post shared by Selena Gomez (@selenagomez) on

ליטל מיקס

ארבעת הבנות שיתפו פעולה עם חברת בגדי הספורט "USA Pro", והן השיקו יחד עימו את סדרת בגדי הספורט הצבעוניים בהשראתן. האוסף כולל חזיות ספורט, מכנסי טייץ, חולצות וסוודרים. כל סט של בגד מציג את הטעם של כל אחת מחברי הלהקה. 

 

A post shared by Little Mix (@littlemix) on

תגובות