מודל לחיקוי: אמא של ג'יג'י ובלה בתוכנית שתהפוך אתכן לסופרמודלס. צילום: GettyImages

מודל לחיקוי: אמא של ג'יג'י ובלה בתוכנית שתהפוך אתכן לסופרמודלס

אחרי שעזרה לבנותיה להפוך לסופרמודלס הגדולות בעולם יולנדה חדיד, שהיא בעצמה דוגמנית עבר, עושה את הצעד הבאה ותכשיר את דוגמניות העתיד בתוכנית ריאליטי חדשה

יולנדה חדיד הפכה את שתי בנותיה ג'יג'י ובלה חדיד (וגם את בנה הקטן אנואר) לדוגמניות המובילות בעולם האופנה כיום, אז למה לא לקחת את הידע הזה ולסייע לבנות נוספות? זה מה שבדיוק קורה בתוכנית הריאלטי החדשה שמנחה אמן של הסופרמודלס הידועות, בה היא תלווה שש בנות שרוצות להפוך לג'יג'י הבאה של עולם האופנה. 

עוד בערוץ האופנה של פרוגי: 

התוכנית, שנקראת "יוצרים דוגמנית עם יולנדה חדיד" תכלול שמונה פרקים ותעלה ברשת "Lifetime" בתחילת החודש הבא. במסגרתה יעברו שש המתחרות משימות ואימונים שונים בדרך להפיכתן לדוגמניות על. אל הבנות יצטרפו גם האמהות שלהן, וכנהוג בעולם הריאלטי, כולן יגורו יחד בבית אחד. 

חלק מהאימונים שמטרתם להפוך את הבנות לסופרמודלס יהיו עבודה עם צלמים בצילומי סטודי וצילומי חוץ, אימוני כושר אינטנסיבים צעידה על מסלול בתצוגת אופנה ובהצצה לתוכנית אפילו ניתן לראות כי מעצב העל טומי הילפיגר יקפוץ לבקר בתוכנית. הפרס השבועי בו יכולות לזכות המתמודדות עומד על 5,000 דולר, אך הפרס הגדול של התוכנית הוא חוזה בסוכנות הדוגמנות המובילה "IMG" בה מיוצגות כמובן גם החדידיות.

יודעת איך להפוך בנות לסופרמודלס. יולנדה עם ג'יג'י ובלה © אינסטגרם

בנוסף לאימן שתנחה את התוכנית גם ג'יג'י ובלה יקחו חלק בריאליטי והן יפגשו את המתמודדות בעצמן בהופעות אורח, כאשר ג'יג'י תלווה את הבנות על סט הצילומים ובלה תחלוק עימן עצות על תעשיית האופנה. אנחנו כבר לא יכולים לחכות לראות!

© gettyimages

 

תגובות