צופים בסטייל: תכניות האופנה הכי שוות. צילום מסך מ"אחת שיודעת"

צופים בסטייל: תכניות האופנה הכי שוות

הכנו עבורכם רשימה של כמה מתוכניות הטלוויזיה האייקוניות אשר מתמקדות באופנה, ואם עוד לא יצא לכם לצפות בהן, הימים הגשומים שלפנינו הם זמן מצויין. אז מה היא תכנית הטלוויזיה האופנתית ביותר?

כיום קיימים שירותי סטרימינג רבים ואפשר לצפות בעונה שלמה בסוף שבוע אחד, ולכל אחד מאיתנו יש מספר סדרות בהם הוא צופה באופן קבוע. אך אם אתם מחפשים דווקא את התכניות המתמקדות באופנה וסטייל, יש כמה סדרות שכדאי שתוסיפו לרשימה שלכם.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

הוליווד הילס

הסדרה עוקבת אחרי חייהם האישיים של מספר אנשים בתעשיית האופנה של לוס אנג'לס, ביניהם לורן קונרד, מתמחה במגזין האופנה לנוער "טין ווג", אשר לימים הפכה לידוענית ומעצבת אופנה. הסדרה, אשר עלתה לראשונה במאי 2006 וכללה שש עונות נותנת הצצה לחייה של בחורה צעירה השואפת להצלחה בתעשיית האופנה.

 

הפרוייקט של רייצ'ל זו

סטייליסטית הסלבריטאים המצליחה רייצ'ל זו נתנה לנו מבט של מאחורי הקלעים לשטיחים אדומים והפקות אופנה מרשימות, בנוסף להצצה לחייה האישיים והבלאגן שבא עם תואר הסטייליסטית. כשהיא יצרה את האתר המצליח ואת ליין הביגוד שלה, תכנית הטלוויזיה הזו היתה הפריצה שלה לתודעת הקהל האמריקאי.

 

פרויקט מסלול

 אי פעם רציתם לראות איך זה ליצור ולעצב בגדים? התוכנית הזו היא בדיוק בשבילכם. תכנית הריאליטי הזו נותנת למתמודדיה בכל שבוע אתגר חדש הקשור לעיצוב, ואנחנו זוכים לראות אותם יוצרים לוקים אייקוניים מפריטים כמו שקיות זבל (כן, זה באמת קרה.)

 

הטופ מודל הבאה

תכנית הריאליטי הזו, בהנחיית לא אחרת מאשר הסופרמודל במיל' והשחקנית טיירה בנקס, נותנת הזדמנות לדוגמניות מתחילות להתחרות ולזכות בחוזה דוגמנות על סך מאה אלף דולר (!). הסדרה עדיין רצה ועד כה שודרו לא פחות מ-23 עונות. ב-2015 בוטלה התוכנית, היא אך עלתה מחדש בערוץ המוזיקה והריאלטי VH1 בהנחייתה של הזמרת ריטה אורה ובהשתתפותה של דוגמנית העל אשלי גרהאם כשופטת.

 

אחת שיודעת

אז נכון, זו סדרת נעורים ואופנה היא לא הנושא המרכזי ב"גוסיפ גירל", אך הסדרה הזו שופעת סטייל. אי אפשר לדמיין את "אחת שיודעת" בלי הקשת לשיער של בלייר או החליפות של צ'אק. הסדרה שודרה במשך 6 עונות מסתיו 2007 ונבחרה כאחת מסדרות הנעורים האייקוניות של העשור.

 

 

תגובות