היוש או ביוש: האולטראס בלוקים מסקרנים וקמילה מלכותית. צילום: GettyImages, נוי ערקובי

היוש או ביוש: האולטראס בלוקים מסקרנים וקמילה מלכותית

השבוע בהיוש או ביוש- הזמרת שמפשלת השבוע, הצמד המוזיקלי שרק אחד מהם הצליח בלוק מגניב והזמרות הגדולות בעולם בדו קרב אופנתי

שבוע מוזיקלי במיוחד עבר על הביצה, ומיטב הזמרים השוויצו בלוקים שלהם בשלל אירועים. אז הלוק של מי היה להיט מרים והלוק של מי היה מרדים?

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

 חובי סטאר

הזמר ונציג ישראל באירוויזיון בדימוס הגיע לאירוע יום ההולדת של הצלם ואיש יחסי הציבור אור גפן בלוק שכולו שחור: סריג גולף, ג'קט דמוי עור, מכנס ונעליים תואמות. הלוק השחור החמיא לחובי ולמרות שהיה פשוט, משך אליו את כל המבטים ולכן מזכה את הכוכב (תרתי משמע) בהיוש. אהבנו!

© אלירן פאר

טל מוסרי

השחקן והמנחה ההגיע גם הוא להרים לאור גפן באירוע יום ההולדת שלו כשלבש חולצת טי-שירט לבנה עם הדפס, מכנסי ג'ינס קצרים וסניקרס אפורות עם פסים אדומים. הלוק היה לא מוצלח לטעמנו, לא היתה שום התאמה בין הפריטים, הלוק גרם למוסרי להיראות ילדותי ולא התאים לאירוע ולעונה. מצטערים, אבל הפעם זה ביוש.

© נוי ערקובי

האולטראס

הצמד המוזיקלי הגיעו לחגוג גם הם לצלם ולאיש יחסי הציבור אור גפן בלוקים מעניינים במיוחד. אלי פרץ הגיע עם טי-שרט שחורה בעלת הדפס בלבן ,מכנסי סקיני ג'ינס כהים וכובע מגניב. לפרץ נוצר לורק צעיר וטרנדי, הוא עשה זאת מעולה ועל כך יקבל השבוע היוש.
 
שותפו להרכב, דן ברטוב הגיע בלוק המורכב מחולצה מכופתרת בעלת הדפס צבאי, מכנסיים שחורים ונעליים שחורות. ללוק הוסיף הזמר משקפי טייסים בצבע כתום שהם אמנם סופר שיקיים, אך זה לא מונע מהלוק להיות טוב. החולצה לא התחברה עם המכנסיים והנעליים, והלוק שנוצר לא התחבר ולא נראה טוב על הזמר. על כך נאלץ להעניק לו השבוע ביוש, בניגוד לחברו הטוב.
 
© נוי ערקובי

אייל גולן

הזמר הגיע למסיבת ההפתעה של שייע פייגנבוים לרגל יום הולדתו ה-70 ולבש חולצת טי-שירט שחורה ארוכה עם מכנסי צ'ינו שחורים ונעליים תואמות. הלוק היה פשוט אך מאוד אלגנטי וגולן מוכיח לנו שפחות זה לפעמים יותר ומקבל מאיתנו היוש.

© אור גפן

נסרין קדרי

בת טיפוחיו של אייל הגיעה גם היא לחגיגת יום ההולדת של שייע פייגנבוים בלוק מחויט ובו חולצת מעטפת לבנה הכוללת מחשוף וי, מכנסיים משובצים ונעלי עקב שפיציות בצבע אדום. ללוק הוסיפה הזמרת שרשרת כסופה עדינה, טבעות ותיק קלאץ שחור עם ניטים. הפריטים בלוק מוצלחים, אך השילוב ביניהם לא החמיא לקדרי ולכן השבוע נאלץ להעניק לכוכבת ביוש.
 
© אור גפן

קמילה קביו

הזמרת הקובנית האהובה הגיעה לאירוע ההעצמה הנשית של חברת הבי וטי "לוריאל" בניו יורק וצעדה על השטיח האדום בחולצה לבנה עם שרוולים שקופים ועיטורים אותה כיפתרה עד החצי ותחבה לחצאית ורודה, רחבה ונוצצת. הלוק היה אמיץ והכי אקסטרה-ווגאנטי. הלוק המוצלח גרם לקביו להיראות מלכותית, ועל כל אלה היא תקבל מאיתנו היוש השבוע.

© GettyImages

סלינה גומז

הזמרת, ששמה נזכר לא מעט לאחרונה בתקשורת הגיעה לאירוע אשת השנה של המגזין "בילבורד" בלוק שאי אפשר להשאר אדישים אליו וכלל מכנסי עור טרנדיים במיוחד עם חיתוכי לייזר, חגורה שחורה בעלת אבזם מזהב וטופ שחור עם חלק עליון ייחודי. הלוק היה יכול להיות מושלם אם גומז הייתה מוסיפה ג'קט, מכוון שגזרת הטופ חשופה מידי והיא אינה החמיאה לכוכבת, שבדרך כלל מוכיחה לנו כמה היא מדהימה. הפעם נאלץ להעניק לסלינוש ביוש.
 
© GettyImages

 

תגובות