אינסטה פאשן: אנסטסיה אברבוך בת ה-8 הרגישה גדולה לרגע. צילום מסך מאינסטגרם

אינסטה פאשן: אנסטסיה אברבוך בת ה-8 הרגישה גדולה לרגע

הדוגמנית הקטנטנה שמובילה את קמפיין בגדי הים של פלפל קידס חושפת בפנינו את כל הסודות שמאחורי התמונות בחשבון האינסטגרם האופנתי ועתיר העוקבים שלה. מה היא עוד עושה חוץ מלדגמן ומהו הסוד שלה לתחזוק האינסטגרם?

השבוע אנסטסיה אברבוך, שמככבת בקמפיין בגדי הים של פלפל קידס, מספרת לנו את כל מה שרצינו לדעת על פרופיל האינסטגרם שלה שמונה מעל ל-70 אלף עוקבים, כל זה כשהיא בת שמונה בלבד.

 עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

מהי התמונה עם האאוטפיט הכי יפה שלבשת? 

"בחרתי את השמלה הזו לבד בחנות של אופנת ספורט וריקודים סלוניים. התמונה היא מתוך תחרות של ריקודים סלוניים שהתקיימה בנתניה באקדמיה לריקודים סלוניים שבה אני לומדת. זכיתי במקום החמישי מתוך כ-40 משתתפות". 

מה התמונה הכי אופנתית שאפשר למצוא אצלך בפרופיל?

"אני הכי אוהבת את מה שעשו לי בשיער. זו תמונה יוצאת דופן ושונה והייתי לרגע כאילו גדולה, אבל אחרי הצילומים הייתי שוב אני. זה גם מתאים לזה שבחורף הקרוב יהיה שיער מראה של שיער נפוח". 

מהו הפריט הכי מכוער שמתועד באינסטגרם שלך?

"אני אוהבת את כל התמונות בעמוד אינסטגרם, אין משהו שאני לא אוהבת או משהו מכוער. אמא ואני בוחרות ביחד את התמונות לפני שאנחנו מעלות".

מאחורי איזו תמונה יש סיפור אופנתי מעניין?

"הצטלמתי למותג "סוויט גירל שופ" שזו החברה שאמא שלי עובדת בה, היא מנהלת את השואו רום שלהם. וזה היה הכי כיף בעולם להצטלם למשהו שקשור לאמא שלי וגם הרווחתי איתה יום כיף שלם בעבודה".

באיזו תמונה הלוק שלבשת הוא משמעותי במיוחד בשבילך?

"התמונה עם אבא שלי אלכס, ממרוץ משפחות בתל אביב, שזכינו במקום הראשון. אני גם ממש אוהבת ספורט וגם ללבוש בגדי ספורט".

מהי התמונה הכי "טרנדית" שלך?

"הצילומים שעשיתי פעם ראשונה לבגדי ים לקמפיין פלפל קידס. אני לובשת בגדי ים שעוד לא ראו בשום מקום ויכולה לספר לחברות שלי מה יהיה בקיץ ואני כבר יודעת מה אני הכי רוצה ואוהבת. וגם היה יום של שמש בחוץ בלי גשם, אז זה הרגיש כאילו אנחנו כבר תיכף בקיץ".

שנה תמונה שבה הושפעת מהסטייל של מישהו אחר?

"תמונה שחיפשתי בשבילה את הפריטים הרבה זמן, עד שהצלחתי לעשות תמונה שדומה לשירן סנדל כמו שהייתה לבושה בפסטיגל בפורים".

מה הסוד לתחזוק חשבון אינסטגרם אופנתי מושלם? ספרי טיפ לגולשים שלנן

"אמא שלי מטפלת בכל האינסטגרם שלי. אני חושבת שלילדים הכי חשוב להיעזר בהורים ולבחור ביחד איתם את התמונות. וגם, הכי חשוב להעלות את התמונות שאתם הכי אוהבים שיראו שגם היה לכם כיף להצטלם".

 

תגובות