אינסטה פאשן: הפריט שתם בר אמר מסרבת להיפטר ממנו. צילום מסך מהאינסטגרם

אינסטה פאשן: הפריט שתם בר אמר מסרבת להיפטר ממנו

היוטברית, שבימים אלה נמכרת קולקציית הקפסולה שלה יחד עם אתר השופינג רוקגלאם, חולקת עימנו את כל הג'וס שמאחורי חשבון האינסטגרם האופנתי שלה. אז מתי היא הרגישה כמו בת מלוכה אנגליה ואיזה אתגר האיפור היא הציבה לעצמה לנסות?

השבוע תם בר אמר, שידועה בכינוי"מיס תומי" ובימים אלו נמכרת קולקציית הקפסולה שלה יחד עם אתר השופינג רוקגלאם, לוקחת אותנו למעמקי פרופיל האינסטגרם עתיר הסטייל שלה.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

מהי התמונה עם האאוטפיט הכי יפה שלבשת? 

"אין ספק שכל התמונות יצאו מהממות מצילומי קולקציית קפסולה שלי יחד עם רוקגלאם, אבל את זו צילמנו בסוף היום צילומים, אחרי שש שעות רצופות של צילומים, והיינו חייבים להרים את האנרגיה למקסימום! ואז.. התמונה הזו. האלמנט של הספל עם האות שלי, החיוך, והשמלה ההיסטרית השתלבו לתמונה מנצחת :)".

 

אני סוווופר מתרגשת סוף סוף לספר לכם על מה שעבדתי בחודשים האחרונים!🎉🎊 יצרתי קולקציית קפסולה יחד עם רוקגלאם! האתר הכי שיקי⚡️!! @rockglam.co.il אני לא מאמינה איזו דרך עברנו.. מלצלם סרטונים בחדר השינה אצל ההורים שלי, עד להגשמת אחת מהחלומות הכי גדולים שלי- קולקציית בגדים!! 🎉והכל בזכותכם! אופנה תמיד הייתה אש בתוכי, עוד לפני הימים שלמדתי להתאפר בעצמי, ואני ככ נרגשת לשתף אתכם עם החלומות שלי. הקולקציה תכלול פריטי גלאם, קז׳ואל, אקססוריז ונעליים, והכל בסטייל שלי! ההשקה ממש ממש ממש קרובה! 💫😍✨ תודה לכם על התמיכה והאמונה בי, אני לעולם אהיה אסירת תודה על כך 🙏🏻 #MissTommyXRockglam

A post shared by Tom-Bar Amar • תם-בר (@misstommy) on

 

 מה התמונה הכי אופנתית שאפשר למצוא אצלך בפרופיל? 

"יש דווקא שתי תמונות שאני מאוד אוהבת: הראשונה, תמונה שאחד מצלמי האופנה הגדולים בארץ תמיד אומר לי שהיא התמונה הכי מגניבה שלי, ואני זורמת איתו. התמונה הזו צולמה בפרנקפורט ממש לפני ההופעה של ביונסה. רציתי ללבוש משהו שמשלב את הסטייל שלי, סקסי ואלגנטי. אני מתה על בלייזרים, זה לגמרי אני".

 

Make a statement. 👑

A post shared by Tom-Bar Amar • תם-בר (@misstommy) on

"התמונה השניה צולמה בלונדון, במסעדת ה״שארד״ במגדל הגבוה ביותר באירופה. עזבו לרגע את העובדה שהנוף עוצר נשימה וכל החוויה הייתה סוריאליסטית, האאוטפיט בתמונה לגמרי הסטייל שלי. אני מאוד אוהבת לשלב בדים מחויטים עם עם בדים רכים, כמו שיפון אן סאטן. והצבעים ניודים ופסטלים הם כמובן הכי אני".

 

Sharding.. 🍸

A post shared by Tom-Bar Amar • תם-בר (@misstommy) on

מה הפריט הכי מכוער שמתועד באינסטגרם שלך?

"דווקא יש אחד כזה שאני מסרבת להפטר ממנו. כשגרתי באוסטרליה, לפני חמש שנים, קניתי זוג מגפונים מזעזעים, דמוי עור נחש ועקב אימתני בסגנון ״ליידי גאגא״. זה ממש היה אופנתי באותה תקופה ועד היום הנעליים אצלי בארון. ברור שאין מצב שאנעל אותן, אבל נחמד להיזכר בעבר".

מאחורי איזו תמונה יש סיפור אופנתי מעניין?

"אין ספק, התמונה הזו. גם היא מהתקופה שגרתי באוסטרליה, והתמונה צולמה ממירוץ הסוסים הראשון שלי.
באוסטרליה, מירוץ הסוסים נחשב לאירוע הכי אופנתי בשנה, יותר משבוע האופנה. כולן לובשות את הבגדים הכי יפים שלהם, והגברים לובשים חליפות. את השמלה הזו רכשתי בזארה, והיא עדיין אצלי בארון. יש בגדים שאני נקשרת אליהם בפן הסנטימנטלי, ואין מצב שאני אפטר מהם. הפריט הכי מגניב באירוע זה כובע ה״פאסינייטור״, ולרגע את מרגישה בת מלוכה, ממש כמו בארמון המלוכה האנגלי".

 

Classy. 👑

A post shared by Tom-Bar Amar • תם-בר (@misstommy) on

באיזו תמונה הלוק שלבשת הוא משמעותי במיוחד בשבילך?                                                     

"אני אדם שאיזור הנוחות שלו, הוא מחוץ לאיזור הנוחות שלו. אני משתעממת בקלות ותמיד מחפשת לאתגר את עצמי. אחד האתגרים הכי גדולים שלי היו איפור גוף. מעולם לא עשיתי את זה, אך הייתי מאוד מסוקרנת לנסות. בפורים לפני שנתיים החלטתי לצאת מאיזור הנוחות, ולאפר אותי ואת בן (הארוס שלי) לבאטמן ודדפול. בן רק עם מכנסיים, ואני עם שורט צמוד וחזיה. כל השאר איפור. נראה לי יצא סבבה לא? ;)"

 

About last night! Batman&Deadpool 😍 makeup by me ☺️ @ben_udran1

A post shared by Tom-Bar Amar • תם-בר (@misstommy) on

מהו לוק האיפור הכי יפה שהעלת איתו תמונה? 

"את הלוק הזה איפרתי לחברת האיפור שלי, תומי קוסמטיקס. כשקולקציית השפתונים החדשה שלי ״הליפ קנדי״ לחורף יצאה ידעתי שאצור לוק גלאמי, אלגנטי, ושישלב את השפתון בצורה מושלמת. אני מתה על הבורדו בעפעף התחתון, לדעתי זה עשה את כל הלוק".

 

SOON...... 💋 @tommycosmetics

A post shared by Tom-Bar Amar • תם-בר (@misstommy) on

מהי התמונה הכי "טרנדית" שלך?

"לא חושבת שיש לי תמונה ״טרנדית״. הפיד שלי משקף את מי שאני, בלי קשר לטרנדים. בכל דבר אני עושה יש את הטאץ׳ האישי שלי, ואני בכלל שילוב של מיליון ואחת סגנונות. אפילו אין לי תמונה של קפה סטארבקס בימים שזו הייתה ה-תמונה".

 ישנה תמונה שבה הושפעת מהסטייל של מישהו אחר?                                                             

"עם כמה שאני משתדלת לתחזק את הסטייל האישי שלי, אני גם אוהבת להתנסות בדברים חדשים. כאן הושפעתי מסטייל הפינאפ גירל. אמנם זה סגנון שקיים כבר שנים על גבי שנים, אבל התחשק לי לקשור בנדנה אדומה, עם אוברול שורט קצרצר ופשוט להנות. זה כל הכיף בלהתלבש! שכל יום זה יום למסיבה, יום להיות מי שאנחנו רוצים ולהתלבש איך שאנחנו רוצים".

 

Pin-up girl vibes! ❤️

A post shared by Tom-Bar Amar • תם-בר (@misstommy) on

 מה הסוד לתחזוק חשבון אינסטגרם אופנתי מושלם? ספרי טיפ לגולשים שלנו

"ניקיון. אנשים אוהבים לראות פוסטים נקיים ומסודרים, וזו עבודה בפני עצמה. אם נניח אני מעלה תמונת אאוטפיט של הגוף, בתמונה הבאה אני אשתדל להעלות חפץ מסויים, או תמונת פנים, אבל לא עוד תמונת גוף. זה נשמע מצחיק אבל זה עובד. חשבון אינסטגרם מושלם, זה להביע הסטייל האישי שלכם, להראות פן מגניב, ולשמר אותו לאורך כל הדרך.  הטיפ הכי חשוב שיש לי לתת לכם, הוא "To make a statement" . חבר טוב באוסטרליה אמר לי פעם את המשפט הזה, וזה תמיד מלווה אותי. אל תתביישו להתלבש. תקבעו אתם את הטרנדים ותהיו אך ורק מי שאתם ❤". 

 

 

 

תגובות