בגיל 16: קאיה גרבר מעצבת קולקציה עם מעצב העל קרל לגרפלד. צילום מסך מהאינסטגרם

בגיל 16: קאיה גרבר מעצבת קולקציה עם מעצב העל קרל לגרפלד

בתה של הסופרמודל המיתולגית סינדי קורפורד כבר הפכה מזמן לדוגמנית על בפני עצמה עם הישגים מרשימים כמו שערים במגזין האופנה "ווג" וצעידה בתצוגות האופנה של המותגים הגדולים בעולם. כעת היא ממשיכה לדהור קדימה עם שיתוף פעולה חדש וסופר יוקרתי

אחרי שהפכה בשנה החולפת לאושיית אופנה מובילה שכיכבה בשבועות האופנה השונים מסביב לעולם, התנוססה על שערי מגזינים נחשבים וקטפה קמפיינים יוקרתיים קאיה גרבר בת ה-16 עולה שלב והכריזה כי היא עובדת על קולקציה משותפת עם מעצב העל קרל לגרפלד, שמשמש כמעצב הראשי של בתי האופנה "שאנל", "פנדי" ובית האופנה הנושא את שמו.

עוד בערוץ הסטייל של פרוגי:

הקולקציה בעיצובם של הדוגמנית הצעירה ולגרפלד תכלול בגדים, תכשיטים, נעליים ומשקפי שמש שיאגדו לתוכם את הסטייל הפריזאי של מעצב העל יחד עם הסטייל הקליפוני של גרבר. הקולקציה המדוברת תושק בספטמבר בסדרה של אירועים חגיגיים שיערכו בלוס אנג'לס, פריז וניו-יורק ותימכר בחנויות ובאתר המותג של לגרפלד. 

זו לא הפעם הראשונה בה קאיה מתנסה בעיצוב, כאשר בקיץ האחרון היא עיצבה תיק יחד עם המעצב מארק ג'ייקובס. גרבר היא גם אינה הסופרמודל הראשונה שמשתפת פעולה עם בית אופנה ידוע, וקודמת לה הייתה ג'יג'י חדיד ששיתפה פעולה בהצלחה רבה יחד עם טומי הילפיגר, ובאתרי האופנה נרמז כי בשיתוף הפעולה עם גרבר לגרפלד מעוניין לשכפל את ההצלחה של הקולקציה של חדיד. 

 

תגובות