היוש או ביוש: הדוגמנית שמאכזבת בפעם שנייה ברציפות. צילום: רפי דלויה, Gettyimages

היוש או ביוש: הדוגמנית שמאכזבת בפעם שנייה ברציפות

השבוע בהיוש או ביוש: הזמרת שהציגה לוק מוגזם ומבלבל, האיט גירל החדשה שמוכיחה לנו שהיא גם אמיצה והאם הזוג מנצח הגיע גם בלוקים מנצחים?

שבוע חגיגי במיוחד עבר על הסלבס הנוצצים. החל ממסיבות מושקעות במיוחד בישראל ועד לעוד ועוד טקסים גדולים מעבר לים. אבל האם הכוכבים מצליחים לשמור על רף ה"היוש" שלנו? קבלו את הסיקור השבועי!

עוד בערוץ הסטייל של פרוגי:

עדן פינס

האיט גירל החדשה והדוגמנית הבינלאומית הגיעה למסיבה המושקעת להולדת התאומים ריי וריף של מיכל הקטנה. לאירוע לבשה פינס לוק בעל נוכחות שכלל ג׳קט דמוי פרווה, חולצת גולף בגזרה צמודה אליה צורפה חצאית ניטים בעלת שני שסעים בצידיה עם חלק אמצעי ארוך יותר וסנדלי עקב חצי שקופות. הבחורה הנכונה הגיעה בלוק שהוא לגמרי איט, ראוי לציין שהלוק היה מעט חושפני אך יחד עם זאת האאוטפיט החמיא לה, הוא דורש אומץ רב ולכן השבוע פינס תקבל מאיתנו היוש.

© רפי דלויה

רוסלנה רודינה

הדוגמנית הגיעה לפרגן למיכל הקטנה ולניר וייצמן במסיבה להולדת התאומים ולבשה קרופ טופ צמוד חצי שקוף בצבע שחור מתחת לאוברול תואם בעל  מחשוף עמוק. המחשוף היה מוגזם ועל אף שהם תואמים, השילוב בין הפריטים יצר מראה שלא יצליח להחמיא לאף אחת. אנחנו מצטערים, אבל על לוק כזה לא מגיע יותר מביוש, בדומה לשבוע שעבר. מקווים שהלוק הבא יהיה יותר מוצלח, כי אנחנו יודעים שאת מסוגלת!

© רפי דלויה

דנית גרינברג ואליאב אוזן

גם הזוג המנצח התייצב במסיבה שערכה מיכל הקטנה. גרינברג הגיעה בחליפה מחויטת בעלת מחשוף וי עמוק מבד מטאלי כסוף. הלוק של כוכבת הריאלטי היה נוצץ, מושקע במיוחד והוא בהחלט מזכה אותה בהיוש ענק!

לעומתה של דנית, בעלה הגיע בחולצת מכופתרת המורכבת מבד ג'ינס כהה ובד שחור רגיל, מכנסי ג׳ינס שחורים ונעליים אלגנטיות בצבע ירוק זית. אמנם הלוק לא רע במיוחד אך החולצה לא הייתה מסודרת ומתאימה מבחינת הגוונים בלוק, ולדעתנו היה חסר ג׳קט שיוסיף צבע. כך, שהשבוע יקבל אוזן ביוש.

© רפי דלויה

גל גדות

הוונדר וומן הישראלית כובשת שטיח אדום נוסף והפעם בטקס פרסי המבקרים, בו היא נראתה מדהים בשמלה כסופה של פראדה בעלת מחשוף עמוק ועיטורים בקו המותן. השמלה המחמיאה לגמרי גונבת את ההצגה לשאר האיי-ליסטיות שהגיעו לטקס, וכמובן שמזכה את גל שלנו בהיוש.

© gettyimages

תום יער

הקומיקאית הידועה הגיעה לפרימיירת סרטי ״3 סיפורי ערבה״ בלוק ובו חולצת שחור-לבן ייחודית, מעיל דמוי עור בצבע שחור מכנסי ג'ינס בהירים וסניקרס אפורות עם פלטפורמה בסגנון קש. הלוק של יער אמנם החמיא לה, אך השילוב בין הפריטים לא היה נכון הפעם ולכן השבוע תקבל הכוכבת המצחיקה ביוש.

© רפי דלויה

כריסטינה אגילרה

הזמרת הגיעה להשקת הקולקציה של המעצבת סטלה מקרטני בלוק שכולו בסגנון הסרט "מטריקס": מעיל שחור ארוך עם קשירה במותן, משקפי שמש שחורים וקטנים, מגפי עור שחורים ומבריקים וכובע ברט תואם. הלוק היה טרנדי ומוצלח ואנחנו לא מצליחים לחשוב על דרך שבו הוא היה יכול להיות טוב יותר. על כך, זה יהיה היוש ענק.

© gettyimages

קייטי פרי

הזמרת הגיעה גם היא להשקת הקולקציה של המעצבת סטלה מקרטני בשמלת אוף-שולדר אדומה של המעצבת וזוג נעלי עקב מסאטן בצבעי פוקסיה ושחור. השילוב בין השמלה לנעליים היה רע בעינינו והשמלה, אשר נועדה לשבת באופן רחב במיוחד, לא החמיאה כלל לגופה של פרי. הלוק נראה מוגזם, עמוס, מבלבל ולא מחמיא, לכן אנחנו מצטערים אך הפעם זה יהיה ביוש עבור הסטארית. 

© gettyimages
תגובות