היוש או ביוש: מור סילבר בלוק מגניב ולא מתאמץ. צילום: ענת מוסברג

היוש או ביוש: מור סילבר בלוק מגניב ולא מתאמץ

השבוע בהיוש או ביוש: האיטגירל היוצאת בלוק מחמיא בטירוף, כוכבת המירוץ למיליון בטאץ' מגניב וטיילור מלכוב בלוק מוצלח לעומת שותפה שהגיע בלוק משעמם

שבוע חגיגי במיוחד עבר על הכוכבים שלנו - גם בביצה המקומית וגם מעבר לים. הוא נפתח עם טקס הגראמי והאירועים הנלווים לו והמשיך עם השקות נוצצות. האם הכוכבים הצליחו או פישלו על השטיח האדום? קבלו את הסיקור השבועי!

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:
 

קים וויס 

האיטגירל לשעבר הגיעה להשקת הסניף החדש של  ״forever young" בקניון הזהב בראשון לציון. וויס הפציצה בשמלת גולף שחורה בעלת שסע ומעל ווסט דמוי פרווה. לאאוטפיט היא צריפה כובע קסקט שחור ומגפיים שחורים.
הלוק של וויס הורכב מפריטים טרנדיים שהחמיאו לה מאוד ועל כך מגיע לה לקבל היוש.
 
© גיל כהן

בן זיני וטיילור מלכוב 

כוכב הרשת הידוע הגיע גם להשקה בלוק שכלל טישרט בצבע שחור של המותג ״קלווין קליין״, מעליהג׳קט בומבר בגווני בורדו-כחול, מכנסי ג'ינס כהים וסניקרס לבנות. הפריטים בלוק סופר טרנדיים אך 
השילוב ביניהם יצר לוק כהה מידי ומשעמם מבחינת הגוונים ועל כך זיני יקבל הפעם ביוש.
 
לעומתו של זיני, כוכבת הרשת והדוגמנית הצעירה הגיעה להשקה בלוק שכלל טישרט שחורה, ג׳קט בומבר פרוותי, מכנסי ג'ינס ומגפי ברך שחורים. מלכוב הוסיפה תיק צד בעל רצועת פסים בצבעי אדום-ירוק שפחות התאים ללוק אך זה לא ימנע מאיתנו להעניק לכוכבת היוש על הלוק המוצלח.
 
© גיל כהן

מאיה ורטהימר

השחקנית הגיעה לאירוע ההשקה של מוצרי "Fit4Style" בגופיה לבנה עם כיתוב מודפס, טייץ ספורטיבי בצבע יין עם פאנלים לבנים בברכיים. הלוק היה ספורטיבי ומחמיא, אך אליו צירפה ורטהיימר זוג מגפוני עקב בגוון יין כהה, כמעט חום. המגפונים לא התאימו כלל לפריטים בלוק ולא לאווירה הספורטיבית שהלוק שידר ולכן ורטהיימר תקבל מאיתנו ביוש, רק בגלל המגפיים.

© ענת מוסברג

מור סילבר

כוכבת "המרוץ למיליון" הגיעה גם היא להשקה של מוצרי "Fit4Style" בטוטאל לוק של אדידס, שכלל סווטשרט לבן עם רוכסן ייחודי מלפנים, טייץ אפור וספורטיבי ונעלי ריצה תואמות. את הלוק המוצלח והלא-מתאמץ  חתמה סילבר עם משקפי שמש עגולים אשר הוסיפו טאץ' מגניב ללוק אשר מזכה את סילבר בהיוש.

© ענת מוסברג

אנה קנדריק

השחקנית וכוכבת "פיץ' פרפקט" הגיעה להשקה של אמריקן אקספרס בניו יורק ולבשה שמלת מיני שחורה ונוצצת ביחד עם עליונית קטיפה שחורה בעלת קשירת פפיון בצווארון, תיק יד הולוגרפי ועקבי סטילטו. השילוב בין העליונית לשמלה היה רע ובהחלט היינו ממליצים לבחור משהו יותר ארוך אשר יחמיא לעליונית הקצרה. לכן הפעם זה יהיה ביוש.

© gettyimages

נורמני קורדיי

הזמרת וחברת להקת "פיפת' הרמוני" הגיעה למסיבה לקראת טקס פרסי הגראמי ועל השטיח האדום לבשה אוברול צהוב של המעצבת בר מרום (משלנו!). האוברול אמנם עלול ליצור אשליה של מכנס בגזרה גבוהה במיוחד אך קורדיי איזנה אותו בעזרת מעיל דמוי פרווה של המעצבת הלן ימארק בגווני כחול. את הלוק הבולט חתמה הזמרת עם עקבים מטאליים זהובים ומקבלת מאיתנו היוש על הופעה אדג'ית ואמיצה, אך מדוייקת ומוצלחת.

נורמני קורדיי
נורמני קורדיי © gettyimages
 
תגובות