אינסטה פאשן: קים וייס מבטלת חוקים אופנתיים. צילום מסך מאינסטגרם

אינסטה פאשן: קים וייס מבטלת חוקים אופנתיים

האיטגירל חולקת איתנו את כל הג'וס שמאחורי חשבון האינסטגרם האופנתי שלה. איזו תמונה מלאה בטעויות אופנתיות ומתי היא שאבה השראה מגל גדות?

כוכבת "איטגירלז" ו"המירוץ למיליון" שגם תיקח חלק בעונה הבאה של "כפולה" חושפת את כל הסודות שמסתתרים בפיד האופנתי שלה, כולל הטיפ שלה לחשבון אינסטגרם אופנתי מושלם.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

מהי התמונה עם האאוטפיט הכי יפה שלבשת?

"בפאשן וויק בניו יורק. הלכתי לטיפול פנים אצל מימי לוזון האגדית ואחרי בתור הייתה מעצבת השמלות המדהימה קיארה בוני שהכינה לי שמלה במיוחד לתצוגה שלה, שם ישבתי בשורה ראשונה. זה לוק מאוד פשוט אך סופר אופנתי. שמלה מחמיאה ואיכותית".

 

At @chiarabonilapetiterobe show // Wearing #ChiaraBoni • #NYFW

A post shared by Kim Weiss (@kimweiss3) on

 מה התמונה הכי אופנתית שאפשר למצוא אצלך בפרופיל?

"התמונה הזו הכי אופנתית כי היא מבטלת כל חוק אופנתי. פייאטים לא הולך עם תחרה או מכנסיים אלגנטיות צריכות נעלי עקב, אז זהו שממש לא. ברגע שהתלבשתי והרגשתי בנוח עם ההופעה שלי הרגשתי קורנת והכי אופנתית ואפשר לראות את החיוך בתמונה".

 

‏ hsternofficial@ ‏hsterngold# shalmorcom@

A post shared by Kim Weiss (@kimweiss3) on

מהו הפריט הכי מכוער שמתועד באינסטגרם שלך?

"בתמונה הזו יש כל כך הרבה טעויות אופנתיות! החצאית משנות ה-2000 עם הקשירה והמסטיק שמבצבץ לו זה ה״פריט״ הכי גרוע לתמונה. אבל אני שם בתאילנד נהנית וזו תמונה שבאמת שיקפה את הרגע".

 

Just smile 😁😁😁

A post shared by Kim Weiss (@kimweiss3) on

 מאחורי איזו תמונה יש סיפור אופנתי מעניין?

"את התמונה הזו צילם שי יחזקאל לכתבה הראשונה שלי ב "7 לילות" שמאוד התרגשתי לקראתה. עשינו הפקת אופנה מדליקה ואורבנית בסגנון סטרייט סטייל. הסטייליסטית אנה המדהימה ממש ניסתה להביא אותי לידי ביטוי וזו התמונה האהובה עליי מהצילומים, בה אני לובשת בסך הכל טי-שרט לבנה וג'ינס, שמבחינתי זו התלבושות המועדפת שלי,  אבל פה ניתן לראות כמה איבזור נכון יכול להקפיץ את ההופעה". 

 

🙏🏼 A team 📸 @shaifranco 💄 @nuritchen 💇🏽 @edenyeru 👗 @anna_mirkin

A post shared by Kim Weiss (@kimweiss3) on

 באיזו תמונה הלוק שלבשת הוא משמעותי במיוחד בשבילך?

"הלוק הזה משמעותי בשבילי מכיוון שזו ההופעה שלבשתי ליום הראשון של התואר שלי בממשל וקיימות במרכז הבינתחומי הרצליה. זה יום שבו התחלתי תקופה חדשה וגם הראתי לכולם שאפשר לעשות את זה Super cool to school". 

 

💇💆🙆

A post shared by Kim Weiss (@kimweiss3) on

מהו לוק האיפור הכי יפה שהעלת איתו תמונה? 

"זה האיפור האהוב עליי תמיד בכל מצב לא משנה מה, התמונה הזו צולמה במהלך צילומי האיט גירלז. זה איפור הכי הכי פשוט ונקי שנראה לא מתאמץ ולא מאופר וזו הגדולה, אני מרגישה הכי בנוח שאני לא בתחפושת ואיפור כזה עם הברקות וריסים ארוכים הוא לגמרי המועדף עליי".

מהי התמונה הכי"טרנדית" שלך?

"זו התמונה הכי טרנדית שלי שמדגישה את טרנד הנמשים! בתמונה הזו צוירו לי והודגשו הנמשים שקיימים! אני מתה על הטרנד הזה כי יש כל כך הרבה אנשים מנומשים שלא שלמים עם הנמשים ומנסים להסתיר במייקאפ ואז הם פותחים עיתון ורואים שכולם מנסים לייצר לעצמם נמשים מדומים. איזה כייף זה שיש כל כך הרבה סוגים של יופי בעולם".

ישנה תמונה שבה הושפעת מהסטייל של מישהו אחר?

"בתמונה הזו אני מושפע מטרנד הנשיקות בהשראתה של האחת והיחידה גל גדות. באתי להתארח אצל סנדרה רינגלר המדהימה בתכנית "מילון היופי" ובחרתי ללבוש אוברול אוברסייז בצבעים שחור, אדום וורוד בהשראת הבגד עם הנשיקות של וונדר וומן שלנו".

 

@milonhayofi הכי כייף איתן 😍🙌🏼

A post shared by Kim Weiss (@kimweiss3) on

 מה הסוד לתחזוק חשבון אינסטגרם אופנתי מושלם? ספרי טיפ לגולשים שלנו

"הסוד לתחזוק אינסטגרם מושלם מבחינתי הוא שהחשבון יהיה כמה שיותר אותנטי, אמיתי, לא יותר מידי מרוטש ולצלם אאוטיפיטים שיפים ומכניסים בעיניכם בלי נסיון להצמד לטרנדים הכי חזקים כרגע. לכל אחד יש את הסטייל והקטע שלו, תלכו על זה ותאהבו את עצמכם , תחייכו תקרינו אהבה ותמיד תקבלו בחזרה!".

 

✔️

A post shared by Kim Weiss (@kimweiss3) on

 

תגובות