היוש או ביוש: נועה קירל מצטיינת וסלינה גומז מפשלת. צילום: רפי דלויה, GettyImages

היוש או ביוש: נועה קירל מצטיינת וסלינה גומז מפשלת

השבוע בהיוש או ביוש- הפאשניסטה ששוב לא מאכזבת, הכוכבת הבאה בלוק מחמיא והזמר האופנתי בלוק שהזכיר לנו פיג'מה. כל הלוקים החמים של השבוע

שבוע עתיר לוקים אופנתיים עבר על הסלבס שלנו, שלא חששו לדפוק הופעה ולהציג לעולם שלל לוקים מסקרנים. אז הלוק של מי הכניס אותנו להיי, ואיזה לוק הוא ממש ביי ביי? 

עוד בערוץ האופנה של פרוגי

ירדן הראל

הפאשניסטה האהובה הגיעה להשקת קולקציית האביב של רשת Factory54. הראל הגיעה בלוק הורס שכלל טי-שירט לבנה אותה היא קשרה, חצאית מעטפת המורכבת עם פאייטים כסופים ומגפי עקב שפיץ. ירדן הגיעה בלוק מושקע ומיוחד, וגם הפעם היא אינה מאכזבת אותנו ומקבלת השבוע היוש.

© רפי דלויה

עברי לידר

הזמר בעל הטעם האופנתי המשובח הגיע גם הוא להשקה של Factory54 ולבש סווטשירט בצבעי שחור-כתום עם הדפס דומיננטי, מכנסיים שחורים ונעלי סניקרס שחורות. אמנם בדרך כלל לידר מפציע בלוקים משובחים, אך הפעם הלוק של עברי הרגיש לנו קצת יותר פיג'מה מאשר אאוטפיט לאירוע אופנתי. סורי, אך הפעם זה ביוש.

© רפי דלויה

נועה קירל

הסטארית הגיעה גם היא לאירוע של Factory54 כשהיא לובשת חולצת ג'ינס ומעליה ג'קט בצבעי שחור-כתום-ורוד מעוטר בכוכבים, להם צירפה חצאית עור ומגפי עור עם ניטים. את האאוטפיט קינחה קירל במשקפי שמש עגולים, שהוסיפו ללוק וסייעו להפוך אותו ללוק ספורט-אלגנט מושלם. הכי היוש.

 

© רפי דלויה

 

שיר מורנו

השחקנית הגיעה להשקת החנות הראשונה בישראל של רשת MAKERS בקניון שרונים בלוק שכלל ג'קט שחור מחוייט מכוסה ניטים קטנים, מכנסי ג'ינס עם קרעים בברכיים, מגפוני קטיפה ותיק צד. אמנם הלוק היה קרוב למוצלח, אך הקרעים שפגעו באלגנטיות של הלוק והתיק אשר לא ממש התאים לו  גרעו מהלוק, כך שאנחנו מצטערים אך הפעם זה יהיה ביוש. את מסוגלת ליותר!

© לנס הפקות

לירן כוהנר

מלכת היופי במיל' הגיעה להשקת החנות הראשונה של רשת MAKERS במתחם שרונים. כוהנר הגיעה לבושה בחולצת גולף לבנה, מכנסי אלגנט משובצים,תיק צד בצבע שמנת וכובע קסקט שחור. הלוק של הכוכבת היה מגניב, טרנדי והוא ללא ספק החמיא לה, כך שהיא תקבל השבוע כוהנר היוש.

© לנס הפקות

עדי חבשוש

השחקנית הגיעה לפרימיירת העונה החדשה של הסדרה "צומת מילר" שתעלה בקרוב בערוץ קשת 12. לרגל האירוע לבשה חבשוש שמלת מקסי שחורה עם חיתוכי לייזר במרכזה. חיתוכי הלייזר גרעו מהלוק באופן משמעותי, כך שלמרות האיפור והשיער המוצלחים נאלץ להעניק לחבשוש ביוש הפעם.

© צ'ינו 

נטע ברזילי

הזמרת הפורצת ונציגת ישראל לאירוויזיון 2018 הופיעה בגמר "הכוכב הבא" בו זכתה במקום הראשון והחליפה כשלושה לוקים. הלוק הראשון היה שמלת טול שחורה של המעצב דרור קונטנטו בעלת שרוולים ארוכים, יחד עם גרביונים שחורים ומגפוני עור תואמים. הלוק החמיא במיוחד לברזילי המוכשרת ואנחנו לא יכולים לחכות ולראות מה תלבש על במת האירווזיון הגדולה בליסבון, אך בינתיים היא מקבלת מאיתנו היוש. מגיע לך!

© אינסטגרם

סלינה גומז

הזמרת הגיעה כאורחת הכבוד לתצוגת האופנה של המותג "Coach" אותו מייצגת. לתצוגה לבשה גומז שמלה שחורה ופרחונית בעלת פאנל סגול וגדול במרכזה, ג'קט עור שחור ומגפי עור תואמים. הלוק, כולו של המותג כמובן, היה בכיוון הנכון אך הפאנל הסגול שבמרכז השמלה היה מיותר והרס אותה בעינינו. סלינוש לגמרי מסוגלת ליותר, אך הפעם זה יהיה ביוש.

© GettyImages

מילי בובי בראון

השחקנית הצעירה הגיעה לתצוגת האופנה של קלווין קליין בניו-יורק ולבשה חצאית סגולה וקטיפתית בעלת כתפות (הידועות כשלייקס), סריג גולף לבן, ג'קט עור לבן ועקבי קיטן לבנים. הלוק היה ייחודי, אדג'י, מוצלח ומחמיא במיוחד כך שכוכבת "דברים מוזרים" תקבל מאיתנו היוש השבוע.

© GettyImages

 

תגובות