אווירה של קיץ: רנואר משיקה את קולקציית אביב-קיץ 2018. צילום: אלון שפרנסקי

אווירה של קיץ: רנואר משיקה את קולקציית אביב-קיץ 2018

מותג האופנה השיק את הקולקציה החדשה בפרזנטציה שנתנה טעימה מהסגנונות והטרנדים שכולנו נלבש בקיץ הקרוב

בזמן שבתי האופנה הגדולים מעבר לים חושפים את קולקציות האביב והקיץ שלהם במסגרת שבועות האופנה ועושים כותרות בבירות האופנה של אירופה, מותג האופנה המקומי רנואר השיק הבוקר (ב') את הקולקצייה שלו לעונה קרובה. ההשקה, שהתקיימה במרינה המרהיבה של הרצליה, כללה פרזנטציה שנתנה טעימה מהקולקצייה, והכל באווירה קיצית במיוחד.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

כיאה לפרזנטציה ולקולקצייה הקיצית, האווירה הבוקר הייתה חמימה במיוחד - החל מתפאורה שכללה סטים של חוף ים, בריכה ובית קפה ועד למוזיקה הקצבית שהשתלבו מעולה עם הקולקציה עצמה, שמלאה בצבעים והדפסים קיציים. הקונספט של התצוגה היה מותאם לעונה הקייצית והתפאורה ללא ספק המחישה זאת מעולה והשתלבה נפלא עם הקולקציה.

© אלירן אביטל

השנה הקולקצייה עומדת בסימן האופטימיות וההתחדשות שמאפיינות כל כך את האביב והקיץ שמתקרבים אלינו, עם השפעות טרנדיות מעולם הסטריט סטייל והספורט. הקולקציה מתאפיינת בשימוש במגוון רחב של בדים קלים במגוון של טקסטורות.  

© אלון שפרנסקי

ניתן לראות בקולקציה את השימוש בצבעים הבולטים - אדום שחור ולבן, הדפסי פרחים, דקלים, פסים וצבעי פסטל עדינים שמסמלים יותר את עונת האביב. הקולקציה כוללת בגדי ערב, חליפות לגברים, בגדי ים, טישרטים ומכנסיים אלגנטיים במגוון צבעים רחב וטרנדי.

© רפי דלויה
© אלון שפרנסקי

בין האורחים שהגיעו להתרשם לראשונה מהקולציה החדשה: ירדן הראל, שני קליין, עמית פרקש, דנה זרמון, קים אקאפי, אנה ארונוב, עדן סבן, מאיה ורטהיימר ונוספים כמו כן, מבין הדוגמנים בתצוגה היה אפשר למצוא את ארבל קינן ואת דוד בוארון שיגלם את האקס של קים אור אזולאי בסדרת הנוער החדשה "אילת".

בוארון וקינן, אחד ליד השנייה (משמאל)
בוארון וקינן, אחד ליד השנייה (משמאל) © רפי דלויה
© אלירן אביטל
© אלירן אביטל

כמובן שהפרנזטורים המאוהבים - ניבר מדר וגפן ברקאי נכחו והפגינו זוגיות צמודה פלוס יעל שלבייה הפרזנטורית החדשה. מי שבלט בחסרונו הוא יהודה לוי, שמצלם בימים אלו את העונה החדשה ל"איש חשוב מאוד".

© רפי דלויה
תגובות