חוזר למסלול: עומר חזן יככב בשבוע האופנה הישראלי.

חוזר למסלול: עומר חזן יככב בשבוע האופנה הישראלי

השחקן והדוגמן העולה, עומר חזן, נבחר זו השנה השנייה לככב בתצוגת האופנה של המעצב הנחשב בשבוע האופנה הישראלי. כבוד!

עומר חזן, רק בן 17 וכבר כבש כל יעד אפשרי / כשחקן הוא מככב בסדרות טלוויזיה, הנחה תוכניות ואפילו הפציע על מסך הקולנוע ולאחרונה אף נודע כי ישרת בתיאטרון צה"ל; בעולם האופנה / הוא עיצב עם חברתו הטובה, קים אור אזולאי, קולקציית קפסולה ל/TNT, ובשנה שעברה אף צעד על מסלול התצוגה של המעצב מעוז דהאן בשבוע האופנה.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

על המסלול בשנה שעברה© נועם רואקי

כעת, הוא עושה זאת שוב. השחקן האהוב נבחר על ידי המעצב המוכשר להציג את עיצוביו לנובוריש דוג על המסלול בעוד כשבוע. הבחירה בעומר שנה שנייה ברציפות היא בהחלט אישור מובהק (לא שהיינו צריכים, כן?) לכך שחזן הוא אחד מהכוכבים הבולטים ביותר בביצה המקומית. הרי, לככב בתצוגת אופנה זה לא דבר של מה בכך והכבוד הזה שמור רק לטובים ביותר.  

עומר חזן
כובש כל יעד אפשרי © ירדן הראל

דהאן הוא אחד ממעצבי האופנה הבולטים ביותר בארץ בשנים האחרונות, בעיקר בזכות העבודה המשתופת שלו עם סטטיק ובן אל, אבל לא רק. עם השנים צבר דהאן רשימת לקוחות מכובדת ובין המפורסמים שהפכו ללקוחות קבועים, ניתן למצוא את איתי תורג'מן, יהודה לוי, הראל סקעת, עידן רול ונוספים.

מיחסי הציבור של מותג האופנה נמסר: "זוהי הפעם השניה שעומר חזן משתף  פעולה עם נובוריש ועם המעצב מעוז דהאן.  בשנה שעברה חזן הציג על המסלול בשבוע האופנה ועשה עבודה נהדרת.  וגם השנה עומר ישתלב בתצוגה באופן בולט  ואנחנו שמחים על הבחירה של עומר במותג ושל המותג בעומר" 

 

 

 

תגובות