דוגמניות ישראליות ונצנצים: הרגעים משבוע האופנה בפריז. צילום מסך מאינסטגרם @victorcembellin

דוגמניות ישראליות ונצנצים: הרגעים משבוע האופנה בפריז

אמש (ג') נחתם שבוע האופנה בפריז, שכלל בתוכו שלל רגעים אופנתיים מרהיבים. הנה כל הרגעים מהשבוע הכי אופנתי בשנה. הכי או לה לה

חודש שבועות האופנה האופנה מסביב לעולם שנפתח בניו/יורק, המשיך ללונדון ואחר כך למילאנו הגיע לקיצו כאשר הסתיים שבוע האופנה בפריז. אז עד עונות שבועות האופנה הבאה, קבלו את הרגעים הגדולים משבוע האופנה בעיר האורות.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

ד"ש מהעתיד

בית האופנה בלמיין הציג הפעם קולקציה עתידנית, עם פריטים מטאלים והולוגרפיים ששונים מהסגנון העיצובי של בית האופנה שהורגלנו לראות את עד עכשיו. הפריטים המטאלים אמנם קורצים אל שנות ה-80 וה-90, אלא שהמעצב העומד מאחורי בית האופנה אוליבייה רוסטאן סיפר כי ההשראה לקולקציה הנוכחית היא דווקא הדור החדש והעתיד. על תהליך העבודה על הקולקציה אמר המעצב: "אני יודע שהכיף אסור באופנה, אבל נהניתי מאוד ליצור את הקולקציה הזו".

<">

למען מטרה טובה

לקולקציית הסתיו-חורף של בלנסיאגה החליט המעצב דמנה גווסליה לצרף קולקציית פסולה מיוחדת: בית האופנה חבר לעמותת "WFP" לסדרה של פריטים אופנתיים אשר כל ההכנסות ממכירתם ילכו לאספקת אוכל לנזקקים ברחבי העולם. על שיתוף הפעולה הייחודי סיפר המעצב למגזין ווג: "אנו מחשיבים את שיתוף הפעולה הזה כצעד חשוב כדי להפוך את האופנה ליעילה בדרך שונה ולתמוך במטרות טובות מתי שאפשר".

<">

אל תוך היער

אחרי שהתצוגות שלהם התקיימו בחלל שהפך לסופרמרקט, תחנת חלל, מפל אקזוטי ומיני מגדל אייפל הפעם החליטו בבית האופנה שאנל לקיים את התצוגה שלהם ביער מדומה, בחלל שכלל גזעי עצים אמיתיים ומרשימים ועלי שלכת שכיסו את הרצפה. מלבד הפריטים הקלאסיים המזוהים עם בית האופנה, על המסלול הוצגו שמלות תחרה, מעילי פרווה, צעיפים גדולים וזריקות של צבעים עזים כמו ורוד וכתום, שלא ציפינו לראות דווקא אצל שאנל.

<">

לא מהעולם הזה

המעצב היפני יוז'י ימאמוטו החליט ליצור את הקולקציה שלו כמחווה למעצב המנוח אזאדין אלאייה, בקולקצייה שכולה שחורה ונגזרה בהשראתו. אך מה שהפך את התצוגה לשואו אמיתי היה הביוטי הביזארי בו בחר ימאמוטו להשתמש. הדוגמניות אופרו בריבוע לבן מסביב לעין ופסים שחורים על הלחיים ואם זה לא מספיק למראה הביזארי - שיערן של כל הדוגמניות חולק לשניים: צד ימין, אשר היה מסודר ומשוח לאחור וצד שמאל, אשר היה פזור ומורם בצורה מפתיעה ולא מחמיאה במיוחד.

<">

היסטוריה אופנתית

שלושה שבועות ו-150 אנשים אשר עובדים מסביב לשעון: זה פרק הזמן הארוך שלקח להכין את הסט לתצוגת האופנה של דיור, על ידי המעצבת המבריקה מריה גרציה קיורי, אשר היה שואו בפני עצמו - אולם התצוגה כוסה בלא פחות מ-3000 פוסטרים שונים מהתקוממויות הנשים ודרישתן לשוויון זכויות בשנת 1968, בסימן 50 שנים לאירוע ההיסטורי. הקולקציה לקחה השראה רבה מהשינויים הדרמטיים במלתחה הנשים אשר קרו באותה שנה: מכנסיים, בלייזרים, ג'ינסים ונעליים שטוחות. גם חצאיות מיני היו שם, אם-כי חצאיות אלה היו יותר נאמנות  למונח המקורי ונכפלו ממש מעל הברך - בהשראת חצאיות המיני אשר היו מבוקשות ביותר מבית האופנה בשנות השישים המאוחרות.

<">

בלינג בלינג

הדוגמניות בתצוגת האופנה של המעצב ג'מבטיסטה ואלי היו נוצצות מתמיד. מלבד הגלאם המתבקש של תצוגת האופנה, פניהן וצאוורן של הדוגמניות כוסו כולן בנצנצים. מי שאמון על לוק הביוטי הפוטוגני הזה הוא המאפר ואל גרלנד ולמרות היופי המרשים של הגימיק, בהצלחה לדוגמניות בניסיונות להוריד כל הנצנצים האלו.

<">

הן משלנו!

בין שלל הדוגמנים והדוגמניות שצעדו על המסלולים במהלך השבוע, היה ניתן לראות גם מספר דוגמניות כחול-לבן. סופי מצ'טנר, דורית רבליס ואביטל לאנגר הצעירות צעדו בכמה מהתצוגות הנחשבות כשלאנגר כיכבה על המסלול של שאנל ומצ'טנר ללקוסט יחד עם רבליס, אשר חרכה גם את המסלולים של אוף-וואיט ומיו מיו.

<">
<">
<">
תגובות