היוש או ביוש: עומר חזן חוגג בלוק מגניב . צילום: אור גפן

היוש או ביוש: עומר חזן חוגג בלוק מגניב

השבוע בהיוש או ביוש- כוכבת הנוער בלוק פשוט ונכון, הזמרת הצעירה שבשילוב לא מוצלח והרץ למיליון בלוק לא מתאמץ. כל הלוקים החמים של השבוע

שבוע עמוס בחגיגות עבר על הסלבס שלנו הפעם. אז מי הגיע להרים בלוק הורס ומי הגיע לחגוג דווקא בלוק מבאס?

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

ספיר בן רובי

כוכבת הנוער הגיעה לחגיגת יום ההולדת של הסוכן רונן אור צרפתי שהתקיימה במועדון ״פיינשמקר והפישר״ בתל אביב. בן רובי הגיעה באאוטפיט שכלל טי-שירט לבנה ועליה ג'קט ארוך בצבע ירוק זית, מכנסי ג׳ינס שחורים להם צירפה חגורת אבזם פשוטה ונעליים שפיציות בצבע שחור. הכוכבת הרכיבה לוק פשוט אך טרנדי ונכון, כך שהשבוע מגיע לה לקבל השבוע היוש.

© אור גפן

עדי ביטי

הזמרת הצעירה נכחה באירוע ההשקה למותג המזון הבריאות האמריקאי המוביל לחיות מחמד Wellness CORE יחד עם הכלבים שלה זינה ואלביס. ביטי הגיעה בלוק שכלל טי-שירט שחורה ומעליה ג'קט המורכב מבד אדום ובד דמוי עור שחור,מכנסי ג'ינס כהים ומגפונים שחורים. הלוק אמנם הורכב מפריטים חמודים אך השילוב בין הג'קט לג'ינס אינו צלח, לכן השבוע תקבל מאיתנו הכוכבת ביוש.

© דנה קופל

אליהו שבתאי

כוכב "המירוץ למיליון" הגיע למסיבת יום ההולדת של הסוכן רונן אור צרפתי,ולאירוע הוא לבש גופייה שחורה עם הדפס לבן, ג'ינס שחור עם קרעים בברכיים, נעליים אפורות וחולצה משובצת בשחור ולבן, אותה קשר סביב המותניים. הלוק היה צעיר ומאוד החמיא לשבתאי על אף שנראה לא מתאמץ כלל, כך שאנו מעניקים לשבתאי היוש.
© אור גפן

עדי הימלבלוי

השחקנית והדוגמנית הגיעה גם היא להשקת לאונג' הקינוחים של החטיבה העסקית של נספרסו בלוק מינימלי אך בעל נוכחות: חצאית מידי מטאלית, חולצת טי-שירט לבנה ותיק יד שחור. הלוק היה פשוט אך מוצלח והחמיא מאוד להימלבלוי, והפעם היא מקבלת מאיתנו היוש השבוע. אהבנו.

אסי ישראלוף

הקומיקאי ומנחה "גוט טאלנט ישראל" הגיע גם הוא לאירוע ההשקה של נספרסו. לאירוע לבש חולצת טי-שירט שחורה בגזרה ארוכה, מכנסיים בגוון כחול נייבי וג'קט משובץ בגווני אפור. הפריטים בלוק לא השתלבו טוב והשילוב בין הצבעים יצר מראה מעט משעמם. מתוכניות "גוט טאלנט" נוכחנו לראות שלישראלוף יש גם לא מעט לוקים מוצלחים, אך הפעם לצערנו זה יהיה ביוש.
© שוקה כהן

דפנה לוסטיג

שדרנית הרדיו והמגישה הגיעה לפרימיירה לעונה החדשה של ״מה זה השטויות האלה?! שיטת אשכנזי״ בלוק מושקע ובו חולצת אוף שולדרס עם פסי שחור לבן ,מכנסיים מחויטים שחורים ונעלי עקב שפיציות בצבע כחול כהה. לוסטיג בחרה בפריטים יפים אך הלוק הכולל לא החמיא לה לכן השבוע היא תקבל ביוש. דפנה, את בהחלט מסוגלת ליותר!

© אביב חופי

עומר חזן

השחקן והדוגמן נחת היישר מצילומי הסדרה ״אילת״ בכיכובו למסיבת ההפתעה, עליה לא היה לו מושג ואותה אירגנו לו חבריו ומשפחתו לכבוד יום הולדתו ה-18. חזן הגיע בלוק שכלל גופיה שחורה בעלת הדפס מגניב ומעליה ג'קט שחור מחויט אשר בשרווליו הדפס שתואם לחולצה, מכנסי אוברסייז בצבע אוף וואיט וסניקרס שחורות. עומר הגיע בלוק מגניב, מחמיא ומושקע כך שאין ספק שהשבוע נעניק לו היוש ענקי, ונאחל לו מזל טוב!

© אור גפן

אגם בוחבוט

הזמרת הגיעה למסיבת יום ההולדת של עומר חזן ולבשה חולצת ג'ינס אשר קשרה במכפלת, מכנס שחור וצמוד, סניקרס לבנות וחגורה שחורה. הלוק אמנם נשמע כמו מתכון להצלחה, אך הביצוע נראה פחות מחמיא ואף מעט ביגר את הכוכבת. לכן אנחנו מצטערים, אך הפעם זה יהיה ביוש.
 
© אור גפן

עומרי מזרחי

כוכב הביוטי הגיע לפרגן לעומר חזן במסיבת יום ההולדת ה-18 שלו. לאירוע לבש הבלוגר סווטשירט שחור עם פאנלים לבנים על הכתפיים והשרוולים, ג'ינס שחור עם שפשופים ונעלי סניקרס לבנות. הלוק היה פשוט ולא מתאמץ כלל אך מוצלח ומחמיא, וגם השבוע מקבל מאיתנו מזרחי היוש ענק.
© אור גפן
תגובות