קים קרדשיאן היא הפרזנטורית החדשה של קרולינה למקה?. צילום: אייל נבו, gettyimages

קים קרדשיאן היא הפרזנטורית החדשה של קרולינה למקה?

אחרי שגייסו את ה"פושע החתיך בעולם", ג'רמי מיקס, לקמפיין שלהם, נמסר היום (ג') מחברת המשקפיים כי הם נמצאים במגעים לחתימת חוזה על קמפיין עם כוכבת הריאלטי ואושיית האופנה

אחרי חרושת שמועות, במסיבת עיתונאים שהתקיימה הבוקר בחוף מציצים בתל אביב לרגל השקת הקולקציה החדשה של "קרולינה למקה-ברלין", הוכרז כי חברת המשקפיים נמצאת במשא ומתן מתקדם עם לא אחרת מאשר קים קרדשיאן. אם אכן החוזה ייחתם  - קימי תהפוך לפנים החדשות של החברה לצד בר רפאלי, ששותפה בחברת המשקפיים.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

"המשא ומתן עם קים קרדשיאן נמצא בשלב מתקדם. מדובר על חוזה לשלוש שנים, במסגרתו דוגמנית העל בר רפאלי, ששותפה בקרולינה למקה-ברלין, תצטלם עם קים", אמר יוסי גביזון, מנכ"ל החברה והדגיש מדובר על צילומי קולקציית משקפי השמש לשנת 2019. כזכור, זו לא הפעם הראשונה בה החברה נעזרת בשירותיו של פרנזטור בינלאומי ובשתי העונות האחרון הדוגמן ג'רמי מיקס, הידוע בכינוי "הפושע החתיך בעולם", כיכב בקמפיין לצד רפאלי.

© אייל נבו

בר וקים מכירות כבר שנים רבות, ורפאלי בילתה עם קרדשיאן לא פעם באירועים מתוקשרים והיא אף הייתה הוזמנה לחתונה המתוקשרת של קרדשיאן שנערכה ב-2014. אלא שדוגמנית הישראלית בחרה לדלג על האירוע ואושיות הריאלטי הורידה לה עוקב באינסטגרם בתגובה. אך כנראה שכעת הכל בסדר בין שתי הכוכבות, וייתכן שממש בקרוב נראה אותן מדגמנות יחד.

מכירות כבר שנים רבות. קים ובר (משמאל) מבלות יחד © אינסטגרם

 

 

תגובות