היוש או ביוש: האיטגירלז מוכיחות כי הן שוות את התואר. צילום: רפי דלויה

היוש או ביוש: האיטגירלז מוכיחות כי הן שוות את התואר

השחקנית הידועה בג'ינס שפחות משתלב בלוק, כוכבת הריאליטי שלא התאימה את עצמה לאירוע והצמד המוזיקלי בלוקים מוצלחים. כל הלוקים החמים של השבוע

רגע לפני ליל הסדר, קבלו את האאוטפיטים הבולטים שלבשו הכוכבים השבוע. אז מי הצליח בגדול ואצל מי חוש הסטייל צריך עוד לגדול?

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

אלין כהן

הביוטרית הצעירה הגיעה לאירוע הפרימיירה של "מאבדים את זה" שנערך בשיתוף פעולה עם עומרי מזרחי בקרופ טופ שחורה עם הדפס רוק מתחת לג'קט דמוי עור בצבע שחור, מכנסיים מתרחבים אדומים עם פס שחור וכובע שחור. עם ליפסטיק אדום ונועז, כהן משלימה לוק מוצלח ונראית מדהים. היוש!

© אור גפן

ספיר דרמון

כוכבת הסדרות "ראש גדול" ו"כדברא" הגיעה לפרימיירה של הסרט הילדים החדש ״הנה בא הגראמפ״ בו היא מדובבת. דרמון הגיעה בלוק שכלל ג'קט במבר אפור ומתחתיו גופייה לבנה, חצאית תואמת ונעלי סניקרס לבנות.
הלוק של השחקנית הורכב מפריטים שיכלו להשתלב טוב יחד וליצור לוק הורס, אך היינו ממליצים לסגור את הג'קט ולהוסיף פריט עם הדפס שיעורר את גווני הלוק כי, לדעתנו כך זה לא מספיק. לכן השבוע נאלץ להעניק לספיר ביוש.
 
© רפי דלויה

קטריקס

הזמר הגיע לפתיחת חנות הדגל החדשה של רשת "סגווי" בתל אביב. לאירוע לבש חולצה אדומה עם הדפס לבן, מכנסי ג'ינס לבנים עם קרעים וסניקרס תואמות. בלוק הצעיר והמגניב קטריקס מראה לנו שבהחלט יש לו את זה ומקבל מאיתנו היוש.

דורון ביטון

ביטון גם הגיע יחד עם שותפו לצמד לפתיחת החנות של סגווי ולבש טי-שירט שחורה מתחת לג'קט ג'ינס בצהוב בהיר, אוברול ג'ינס שחור ונעליים שחורות תואמות. עם כובע חום-בהיר לקינוח, הלוק היה קז'ואלי ומוצלח והכוכב מקבל מאיתנו היוש ענק.

© רפי דלויה

שי מיקה

כוכבת הריאליטי הגיעה להשקת החנות סגווי, ולבשה שמלת תחרה חצי שקופה בצבע שחור אליה צירפה נעלי עקב שחורות עם ניטים כסופים. לעומת הלוק המוצלח מהשבוע שעבר,  השבוע הגיעה זוכת ה"אח הגדול" באאוטפיט פחות מחמיא ופחות מתאים לאירוע הספיצפי בו הייתה, כך שהשבוע תקבל מיקה מאיתנו ביוש.
 
© רפי דלויה

אבישג נגר

האיט גירל הגיעה גם היא לאירוע פתיחת החנות של סגווי ולבשה סט של מכנס וחולצת ג'ינס בצבע לבן עם טוויסט אדום של קלווין קליין, נעלי פלטפורמה ומשקפי שמש זעירים בגוון אפרסקי. הלוק היה מדוייק, מתוחכם והחמיא מאוד לכוכבת הסטריט סטייל, שמקבלת מאיתנו היוש.

© רפי דלויה

עדן פינס

האיט גירל החדשה הגיעה גם להשקה של סגווי באאוטפיט סופר מגניב ובו חולצת אוברסייז ספורטיבית שחורה, אליה היא התאימה מגפי ברך שחורים ותכשיטים כסופים שהשתלבו מעולה עם הלוק. אהבנו את שילוב הסגנונות השונים שיצא אמיץ ונכון ועל כך, עדן שמוכיחה לנו בכל פעם מחדש כמה התואר איט גירל בהחלט שייך לה, תקבל השבוע היוש #קללל.
 
© רפי דלויה

 יובל שרף

השחקנית הידועה הגיעה למסיבת סיום הצילומים של הסדרה ״נחמה” בה היא תככב. שרף הגיעה בלוק מושקע שכלל חולצת גולף שחורה, מעיל מעוטר בדייליטז צבעוניים, ג'ינס בגזרת בויפרנד עם חגורת אבזם שחורה ומגפי שפיץ כחולים. הלוק של שרף אמנם היה מיוחד, אך אי אפשר להתעלם ממכנסי הג’ינס שפחות התאימו לסגנון של הפריטים האחרים בלוק, ועל כך נאלץ להעניק השבוע ליובל ביוש.
 
© רפי דלויה

שלום מיכאלשווילי

הקומיקאי והשחקן הגיע למסיבת סיום צילומי הסדרה "נחמה" בה מככב גם הוא ולבש טי-שירט לבנה מתחת לג'קט דמוי עור בצבע אפור, יחד עם מכנסי ג'ינס שחורים עם קרעים בברכיים ונעלי סניקרס בירוק זית. הלוק היה צעיר ומגניב והשילוב בין הפריטים היה מעולה, לכן מיכאלשווילי מקבל מאיתנו היוש השבוע.

© רפי דלויה
 
 

 

תגובות