גאוני: כך חולצה ישנה הופכת לשמלה שיקית כמו של זנדאיה. צילום מסך מאינסטגרם

גאוני: כך חולצה ישנה הופכת לשמלה שיקית כמו של זנדאיה

מלבד כישורי המשחק והשירה שלה כוכבת הדיסני לשעבר ידועה גם כאושיית אופנה לא קטנה, וכעת היא שוב מוכיחה כמה חוש האופנה שלה מפותח כשהפכה את החולצה הישנה של סבא שלה לשמלה סופר אופנתית. ככה תוכלו לעשות זאת בעצמכן

זנדאיה בת ה-21 היא אחת מהשמות החמים בהוליווד בזירה האופנתית, ומלבד הלוקים המשובחים שהיא מציגה על השטיח האדום היא גם אוחזת במותג אופנה מצליח בבעלותה. במהלך סוף השבוע האחרון הוכיחה הסטארית לעוקביה כמה אופנה היא דרך חיים עבורה כשהציגה אאוטפיט ובמרכזו שמלה מכופתרת, שבעזרת טריק קליל אפשר להשיג אותה לגמרי בעצמכן.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

בתמונת אינסטגרם שהעלתה השחקנית היא שיתפה כי היא עברה על קופסאות עם בגדים ישנים של סבה ומצאה חולצה מחוייטת שלו, אותה היא הפכה לשמלה סופר שיקית. עוד כתבה כוכבת "דיסני" לשעבר בפוסט כי היא מתכוונת לאמץ את הלוק וכדי להתכונן לעוד לוקים שלה בסגנון המדובר.

© אינסטגרם

כל מה שצריך בשביל להשיג את הלוק בעצמכן זה חולצה גברית מחוייטת שעליכן תהיה גדולה בסגנון אוברסייז, חגורה שתעניק לחולצה המחוייטת את מראה השמלה על הגוף ומכנסיים קצרים מהם החולצה תהיה יותר ארוכה. אז למה אתן מחכות? לכו ליצור את האאוטפיט וכמובן שלא לשכוח להעלות לאינסטוש!

תגיות
תגובות