אינסטה פאשן: המתנה של אביב פנקס הפכה ללהיט אופנתי. צילום מסך מאינסטגרם

אינסטה פאשן: המתנה של אביב פנקס הפכה ללהיט אופנתי

הכוכבת מכניסה אותנו אל מאחורי הקלעים של חשבון האינסטגרם שלה, ומספרת למה היא אוהבת בגדים עם היסטוריה ומדוע לא תמצאו תמונות של איפור בחשבון שלה

הפעם השחקנית האהובה אביב פנקס מספרת לנו את כל הסודות שמסתתרים מאחורי התמונות באינסטוש שלה ובינהם גם על הלוק המשעשע על הסט של "פלאשבק", איזו תסרוקת שלה דרשה תחזוקה גבוהה ומתנת יום ההולדת שקיבלה והפכה לפריט מאסט אופנתי.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

מהי התמונה עם האאוטפיט הכי יפה שלבשת? 

"אני אוהבת ללבוש בגדים מבדים נעימים שנותנים לי תחושה קלילה ולא מתאמצת, מעט מאוד פעמים אני מתלבשת באאוטפיטים חגיגיים או גרנדיוזיים ובדרך כלל לובשת משהו שמצאתי בארון. בתמונה אני לובשת שמלת מקסי פרחונית הכי פשוטה ואביבית שסתם מונחת על הגוף בנונשלנטיות. קיבלתי אותה מאשתו של אבא שלי שמיצתה אותה. אני אוהבת לקבל בגדים משומשים מאנשים קרובים אלי ולהפוך אותם לשלי. הרבה יותר כיף מסתם לקנות בחנות, זה בגד עם היסטוריה".

מה התמונה הכי אופנתית שאפשר למצוא אצלך בפרופיל?

"תמונה שצילם לירן מור לפני שנה. אחרי שצילם אותי לשער מגזין הוא הציע שנעשה צילומים שונים, בוגרים יותר, הכי בייסיק בשחור לבן ובלי איפור. הוייב של התמונה הוא לא ״עומדת בפוזה״ או עם מודעות למצלמה ובעיניי זה מה שהופך אותה לאופנתית. נראה כאילו היא צולמה במקרה".

מהו הפריט הכי מכוער שמתועד באינסטגרם שלך?

"על סט הצילומים של "פלאשבק" העברתי שעות רבות ולא פעם מצאתי את עצמי משתעשעת עם התלבושות השונות. בתמונה תפסה אותי הצלמת אחרי שתקעתי לעצמי רולים בשיער וזרקתי על עצמי כל בגד שמצאתי. פחות סטייל מזה אין".

מאחורי איזו תמונה יש סיפור אופנתי מעניין?

"ליום הולדת האחרון שלי עידו גרינברג, שהוא חבר קרוב ואהוב עלי במיוחד, הכין לי מתנה ליום הולדת חולצה עם אחד המשפטים האהובים עלי שהוא מפרסם בחשבון האינסטגרם שלו. מפה לשם החלה התעניינות משוגעת של אנשים שראו את החולצה ברשתות החברתיות ועידו החליט להרים קולקציה שלמה של חולצות עם המשפטים ההיסטריים שהוא כותב. מרגש אותי בטירוף לחשוב שבאיזשהו אופן תרמתי להגשמת החלום שלו, ואני בטוחה שאתמלא גאווה והתרגשות בכל פעם שאראה מישהו מסתובב עם חולצת ״משפט אחד ביום״. את שלי אני לא מורידה". 

מהו לוק האיפור הכי יפה שהעלת איתו תמונה? 

"אני לא נוטה להתאפר, ואם הסיטואציה מחייבת אני תמיד מבקשת שזה יראה כמה שיותר טבעי. אני באופן כללי מאמינה שכמה שקרוב למקור- הכי מהמם. חיפשתי תמונת איפור בחשבון שלי וגיליתי שאין לי, אולי זה משהו שאני מנסה לשדר לעולם".

מהי התמונה הכי "טרנדית" שלך?

"לפני כמה חודשים עשיתי פוני, התחשק לי שינוי קטן. בהחלט היה מרענן והרגשתי צרפתיה לתקופה, אבל הוא כל פעם ארך בצ׳יק ודרש תחזוקה גבוהה אז נכנעתי ונתתי לו לצמוח". 

ישנה תמונה שבה הושפעת מהסטייל של מישהו אחר?

"ערן לוי, הצלם המוכשר ואני עשינו לא מזמן צילומים בסגנון וינטג׳ פילם צרפתי. אני מאוד אוהבת צילומים ישנים בשחור לבן, בחרנו כמה רפרנסים ממגזינים של פעם ויצאנו לצלם. זה מאוד כיף לצלם בהשראה ובהשוואה למשהו, זה כמו לגלם דמות".

מה הסוד לתחזוק חשבון אינסטגרם אופנתי מושלם?

"אני חושבת שהסוד הוא להיות עצמך. לא לנסות לחקות דברים שראית אצל אחרים, ולזייף כמה שפחות. אני מתייחסת לחשבון האינסטגרם שלי כמו סוג של יומן ומשתפת בחוויות- גם ברגעים יומיומיים וגם באירועים גדולים מהחיים. ותמיד מעלה רק מה שאני רוצה, לא מה שנכון או צריך".

 

 

תגובות