היוש או ביוש: הכוכבים מייצגים את ישראל בפסטיבל קאן . צילום: יח''צ קשת 12, Thierry Caprico

היוש או ביוש: הכוכבים מייצגים את ישראל בפסטיבל קאן

השבוע בהיוש או ביוש - מעצב הפנים מפתיע בלוק ייחודי, הפאשניסטה שמגיעה באאוטפיט סופר טרנדי ומתוחכם והאקסים שמייצגים את ישראל בפסטיבל הקאן

שבוע עמוס באירועים והשקות בארץ ומעבר לים הביא לנו שלל לוקים מעניינים ומגוונים מצד הסלבס האהובים עלינו. אז מי צלח וקיבל היוש ומי פספס הפעם וקיבל ביוש? 

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

עידן שקרוקה

השחקן הגיע להשקת העונה השלישית של "שכונה" בה מככב ולבש חולצה בגוון כחול נייבי, מכנסיים שחורים צמודים ונעלי סניקרס חומות. אהבנו את השילוב המדוייק והאיזון בין הצבעים ולכן מגיע לעידן היוש מאיתנו.

© אור גפן

קים אור אזולאי

הפאשניסטה הצעירה הגיעה להרים לסנדרה רינגלר במסיבה ליום הולדתה ולבשה קרופ טופ לבן, מכנסי אימונית לבנים עם פסים ירוקים, ג'קט שחור ונעלי סניקרס בירוק ולבן. אזולאי צולחת את הלוק הטרנדי והמתוחכם ומקבלת מאיתנו היוש.

© אור גפן

דר זוזובסקי

השחקנית והדוגמנית הגיעה גם היא להשקת העונה השלישית של "שכונה" ולבשה חולצה לבנה עם קשירה, ג'ינס שחור עם קרעים. אליהם היא צירפה מגפונים שחורים ושפיציים, תיק צד שחור, משקפי שמש ושרשרת בוהומיינית. אמנם הלוק מורכב מפריטים אשר מחמיאים אחד לשני, אך בפועל השילוב נראה מרושל ואורך המכנסיים קצר בצורה לא מחמיאה. אנחנו יודעים שאת מסוגלת ליותר, ולצערנו הפעם זה יהיה ביוש.

© אור גפן

מושיק גלאמין

המעצב ומגיש הטלוויזיה הגיע גם הוא לחגיגות יום ההולדת של סנדרה ריגלר. גלאמין הגיע בלוק ייחודי שכלל חולצה מכופתרת ומעליה ג'קט וי מחוייט, מכנסי אלגנט שחורים אליהם מצורפת חגורת אבזם לבנה ונעלי ספורט-אלגנט שחורות עם הדפס כתב לבן. מושיק אמנם הפתיע בייחודיות אך הלוק היה עמוס מידי מבחינת פריטים שהשתלבו לא טוב ולכן השבוע יקבל מאיתנו ביוש.
© אור גפן
 

נינט טייב

הכוכבת הגיעה לפרימיירה העולמית בפסטיבל קאן של הדרמה החדשה ״בשבילה גיבורים עפים״ בה היא מככבת.
טייב צעדה על השטיח האדום בשמלה ארוכה שחורה שצדיה חשופים. אליה היא צירפה נעלי עקב שפיץ בגוון כחול רויאל ומגוון אקססוריז כסופים. אהבנו את התעוזה של הזמרת אך לצערנו השמלה לא השתלבה עם הנעליים ולא החמיאה לכוכבת, כך שהפעם נאלץ להעניק לה ביוש.
 

רן דנקר

לא רק נינט צעדה על השטיח האדום המפורסם, גם האקס, רן דנקר היה שם, כשהגיע יחד עם צוות השחקנים והיוצרים של הסדרה המדוברת ״מיגל״ בה הוא מככב. דנקר לבש חליפה מחויטת הכוללת חולצה מכופתרת לבנה וחצי מגפונים בצבע שחור. הלוק של השחקן היה יפה ומכובד והוא בהחלט התאים למעמד, כך שהשבוע יקבל דנקר היוששאפו!
© יח''צ קשת 12, Thierry Caprico
תגובות