בוהו שיק: כל מה שלבשו הכוכבים לפסטיבל קואצ'לה 2018. צילום מסך מאינסטגרם @badgirlriri, צילום מסך מאינסטגרם

בוהו שיק: כל מה שלבשו הכוכבים לפסטיבל קואצ'לה 2018

במהלך סוף השבוע התקיים פסטיבל המוזיקה והאמנות קואצ'לה, שמידי שנה מושך אליו את הסלבס הכי חמים שמגיעים לבושים בסגנון בוהמייני שמאפיין את הפסטיבל. הנה כל הלוקים הרותחים מהאירוע עתיר ההייפ

אמש נחתם סוף השבוע הראשון מבין השניים של פסטיבל קוצ'אלה המסורתי, שנערך מידי שנה ונוהרים אליו מיטב הכוכבים ההוליוודים והאיט גירלז האופנתיות. גם השנה לא נשבר הדרס קוד המסורתי של האירוע, ובאי הפסטיבל הגיעו בלוקים בסגנון בוהו-שיק. הנה האאוטפיטים הנוצצים שחובה לראות מהפסטיבל המדובר.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

ניקי מינאז'

הראפרית כבשה את הפסטיבל בטוטאלוק מנומר וזהוב, אך הפעם מרבית תשומת הלב הלכה אל תכשיט הפנים הייחודי שענדה הראפרית, שהבהיר כי בניגוד ללוקים מנומרים אחרים ידועים, הלוק הזה ממש לא עלה 30 שקל.

ונסה הדג'נס

השחקנית, שכבר הוכתרת בעבר כ"מלכה של קואצ'לה", לא אכזבה גם השנה בלוק בוהו מושלם שכלל שמלת מקסי פרחונית, אקססוריז עדינים ותסרוקת אדג'ית שיוצרים יחדיו את אאוטפיט הפסטיבל האולטימטיבי.

קיילי ג'נר

ג'נר לא שברה את המסורת, וגם השנה היא הפציעה בפסטיבל עם צבע שיער בוהק שקשה להתעלם ממנו. את הפאה הוורודה ציוותה הכוכבת לחליפת ויניל בעלת הצבע המחמיא, ובאחת מהתמונות ששיתפה עם עוקביה היא לא שכחה להתייחס לעובדה כי הפכה לאם ממש לאחרונה, וצירפה את הכיתוב: "אני לא אמא רגילה, אני אמא מגניבה". מסכימים!

ריטה אורה

עד שתגיע להופיע אצלנו בקיץ הקרוב, הופיעה הזמרת הבריטית על הבמה בפסטיבל הנחשב כאשר התארחה בהופעה של הדיי-ג'יי קייגו (שהופיע אצלנו בחודש דצמבר האחרון). להופעה לבשה אורה אאוטפיט שהורכב ממספר פריטים שחורים וחשופים, וכולנו תקווה כי להופעה שלה כאן תלבש ריטה אאוטפיט אופנתי קצת יותר מרשים.

ג'סטין ביבר

הביבס נצפה מבלה ברחבי הפסטיבל כשהוא לבוש בלוק שכולו ברוח הפסטיבל וכלל חליפה פרחונית, בנדנה שעיטרה את ראשו וכמובן שם תיק צד של גוצ'י. הלוק השמח והצבעוני כנראה התכתב עם מצב רוחו של ביבר באותו הרגע, שכן למרות שהצהיר כי הוא לא יצטלם יותר עם מעריצים הוא דווקא עשה עימם לא מעט תמונות. אנחנו לגמרי בעד.

זארה לארסון

הזמרת בת ה-20 מוכיחה כי היא לא רק יודעת להנפיק להיטים מוזיקלים, ושגם האאוטפיטים שלה הם להיט, כשהדוגמא האחרונה היא הלוק שלה מהפסטיבל שאין מילה אחרת חוץ משלמות לתאר אותו. למקרה שיש ספק, לגמרי אהבנו!

קנדל ג'נר והיילי בולדווין

צמד הסופרמודלס הלכו על לוקים יותר רגועים הפעם, אך עדיין על סטייל. קנדל בשיק קשוח עם חולצת קרופ טופ ייחודית, מכנסיים בעלי פרינט צבאי ופאוץ' בעוד והיילי בלוק סטריט סטייל שכלל קרופ טופ שחורה, ג'ינס אוברסייז קרוע ותכשיטים שגונבים את ההצגה

קאיה גרבר

דוגמנית העל בת ה-17 הלכה גם היא על לוק קז'ואל שיקי כשלבשה גופיית בייסיק, ג'ינס קולי עתיר בריצ'רצ'ים וכיסים, משקפי שמש טרנדיים וסניקרס של "שאנל".

ריהאנה

הזמרת ואייקון האופנה בחרה ללבוש לפסטיבל המדובר לוק אוף-וויט מתוכשט שכולו באווירת שנות ה-60, החל מהתסרוקת, לבגדים ועד לצללית הכחולה והשיקית. ללא ספק אחד הלוקים הגדולים של הפסטיבל השנה.

 

 

תגובות