העולם בורוד: חמישה לוקים ורודים ששווה לאמץ. צילום מסך מאינסטגרם

העולם בורוד: חמישה לוקים ורודים ששווה לאמץ

אין ספק כי ורוד הוא אחד הצבעים הכי כיפיים שיש, אז למה שלא לתת לו להשתלט על הלוק מכף רגל ועד ראש? הנה חמישה אאוטפיטים ורודים שיכולים להוות השראה. לגזור ולשמור

ורוד הוא מסוג הצבעים שאף פעם לא יוצאים מהאופנה. קשה לפספס בכל עונה את הצבע האהוב בשלל וריאציות שונות, החל משמלה ועד למגפיים. אז במידה ואתם נמנים על חובבי הצבע הורוד, קבלו חמישה לוקים ורודים ואופנתיים שאפשר לנסות וכולם מלאים בצבע המדובר.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

לוק הבייסיק

נתחיל בלוק הורוד הכי פשוט להשגה: חולצה ורודה ומכנסיים ורודים תאומים, להם אפשר להוסיף אקססורי ורוד נוסף כמו משקפי שמש. כדי לשמור על איזון בצבעים אפשר לקנח את הלוק עם נעליים בצבע ניטרלי כמו שחור או לבן.

הלוק הקולי

כדי להשיג לוק ורוד וקולי כל מה שצריך הוא בגד ורוד שיתפוס את מרכז תשומת הלב כמו שמלה או אוברול ולאבזר אותו עם אקססורי נועז ובולט כמו מגפיים, תיק או אפילו כובע ורוד.

לוק הבוהו-שיק

ברוח האביב ופסטיבל קואצ'לה, אפשר להרכיב לוק בוהו-שיקי וורוד שיורכב מפריטים מבדים נשפכים, תיק ורוד חמוד ולתבל באקססורי נועז כמו סיכות ראש. 

הלוק הדרמטי

במידה ואתם חפצים בלוק ורוד ודרמטי שגונב את ההצגה הרכיבו לוק שכולל חליפת שני חלקים בצבע ורוד בולט או מטאלי, לו תצוותו זוג משקפי שמש והנה קיבלתם לוק דרמטי שאי אפשר להתעלם ממנו.

הלוק האופנתי

צרו לוק ורוד שיוכיח שאתם מבינים באופנה עם שמלה ורודה, ג'קט טרנדי עם כתפיים מודגשות וכמובן אקססוריז מוצלחים כמו חגורת לוגו או נעליים פרוותיות שישדרגו את הלוק ויראו את בקיאותכם בצו האופנה.

 

 

תגיות
תגובות