אינסטה פאשן: ארבל קינן כובשת את מילאנו בלוק מרגש. צילום מסך מהאינסטגרם

אינסטה פאשן: ארבל קינן כובשת את מילאנו בלוק מרגש

הדוגמנית מגלה את כל הסודות אודות חשבון האינסטגרם האופנתי שלה, כולל על הצבע העיקרי ממנו הארון שלה מורכב, על עבודת הדוגמנות המרגשת שהופיעה בכל מקום בעולם ולמה אין לה סוד לתחזוק האינסטגרם המושלם

הפעם הדוגמנית ארבל קינן, המככבת בימים אלו בעונתה השנייה של סדרת הנוער "כדברא" בטין-ניק, חושפת סודות אופנתיים מחשבון האינסטוש שלה ומספרת באיזה תחום "פחות זה יותר" לגמרי נכון ועל הסטייל המובהק שלה.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

מהי התמונה עם האאוטפיט הכי יפה שלבשת?

"יש כל כך הרבה תמונות שאהבתי מאוד את האאוטפיט שלבשתי. האאוטפיטים המועדפים עלי הם הכי בייסיק ושחורים. שחור זה הצבע המועדף עלי ורוב הארון שלי מורכב מבגדים שחורים. התמונה שהחלטתי לבסוף לבחור היא עם אאוטפיט של דיזל כשהייתי במילאנו. קול, שחור וטרנדי".

מה התמונה הכי אופנתית שאפשר למצוא אצלך בפרופיל? 

"התמונה הכי אופנתית שאפשר למצוא אצלי בפרופיל היא תמונת שער במגזין "GIOIA" האיטלקי. בתמונה הצטלמתי עם אאוטפיט של דולצ'ה גבאנה. היה יום צילומים מדהים!".

מאחורי איזו תמונה יש את סיפור מעניין שנוגע באופנה ובסטייל? 

"מאחורי התמונה הזו יש סיפור סופר מעניין. עברתי את כל שלבי האודישנים לתצוגה של ויויאן וסטווד. התמונה נלקחה בתצוגה עצמה, וכמה ימים לאחר מכן החברה הודיעה לי שבחרו בי להשתתף בנוסף גם בצילומים בלונדון. זאת הייתה עבודה סופר מרגשת והתמונות הופיעו בכל מקום בעולם".

באיזו תמונה הלוק שלבשת הוא משמעותי במיוחד בשבילך?

"בתמונה זו הלוק שלבשתי סופר משמעותי בשבילי. בואו נעשה דמיון מודרך ביחד, אנחנו בצילומים במילאנו הולכים ברחוב עם חליפה של ג'וצי ותיק תואם של ג'וצי. לא תתרגשו? אני התרגשתי".

מהו לוק האיפור הכי יפה שהעלת איתו תמונה?

"זוהי תמונה מתוך צילומים לחברת האופנה האיטלקית "JECKERSON". אני מאוד אוהבת איפור טבעי וחושבת שככל שאנחנו נראות טבעיות יותר ככה רואים את היופי שלנו, כי בסופו של יום איפור זה מסיכה. בעיניי המשפט "LESS IS MORE" (פחות זה יותר- ע"א) לגמרי נכון בעניין איפור".

מהי התמונה הכי "טרנדית" שלך?

התמונה הכי טרנדית שלי היא זו במקום האהוב עלי- הים. לבוש הכי בסיסי שיש, שמתווסף אליו חיוך גדול ואמיתי".

ישנה תמונה שבה הושפעת מהסטייל של מישהו אחר?

"כל הזמן האופנה משתנה וכך גם אני וכל החברה. אבל אני מאוד שומרת על אחידות, יש לי סטייל מאוד מובהק שהוא סופר נוח וקול, וככה אני מרגישה שאני מבטאת את עצמי באופן הטוב ביותר".

מה הסוד לתחזוק חשבון אינסטגרם אופנתי מושלם? ספרי  טיפ לגולשים שלנו

"אין לי סוד לתת לתחזוק האינסטגרם המושלם. גם לי אין אינסטגרם מושלם. פשוט תהיו אתם, זאת הדרך היפה ביותר לבטא את עצמכם".

 

תגובות