לא בובה, כן חולצה: השיר של נטע הפך לקולקציה. צילום: דניאל קמינסקי

לא בובה, כן חולצה: השיר של נטע הפך לקולקציה

השיר "Toy" שייצג אותנו באירוויזון הקרוב ממשיך לכבוש פסגות, כשהפעם הלהיט מגיע היישר אל ארון הבגדים

השיר "Toy"' הוא כבר מזמן לא רק השיר שייצג את ישראל בתחרות האירוויזיון בעוד קצת פחות משבוע (בחצי הגמר הראשון שישודר ב"כאן 11"), ומלבד שיאי ההאזנות ששבר, הוא כבר הפך לתופעה תרבותית עם קרקורי התרנגול הידועים ומשפטים שנכנסו לפנתיאון כמו: "אני לא בובה" ו"I'm not your toy". כעת הטירוף סביב הלהיט עולה שלב כאשר הושקה קולקציית טי-שירטים ייחודית עם משפטים מהשיר.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

הקולקציה המדוברת נמכרת באתר ייעודי ואף תימכר במכירת פופ-אפ ביום שישי הקרוב (בדיזינגוף סנטר, תל אביב), ובמסגרתה ניתן למצוא את כל המשפטים האהובים מהלהיט מודפסים על חולצות, גופיות וכובעים שחלקם כבר הספיקו להפוך לסולד אאוט. 

הקולקציה
הקולקציה © צילום מסך מ-t-yrics.com

הפריטים כבר הוכיחו עצמם כסופר שיקים כאשר כל חברי המשלחת הישראלית לאירוויזיון, ובראשם נטע ברזילי כמובן, לבשו את החולצות עם המשפטים הידועים מהשיר בשדה התעופה בדרכם לליסבון, בה יתקיים האירוויזיון השנה. 

נוי אלוש, מבעלי המותג "t-yrics", סיפר לנו על הרעיון: "החברה שלנו עושה מרנצ'דייס לאמנים ישראלים וגם להופעות של אמנים מחו"ל בישראל. הרעיון הוא לייצר קונספט לאמן לפי השירים שלו. הסיפור עם 'טוי' היה שדיברתי עם דורון מדלי, אחד מכותבי השיר, והבנו שזו הזדמנות מדהימה ליצור שילוב של אופנה וסטייל עם מוזיקה. במקרה הזה מדובר בשיר אחד שאפשר היה לייצר קולקציה שלמה מהטקסט שלו".

ולמה דווקא המשפטים האלו נבחרו מתוך כל הטקסט?

"החלטנו ללכת על שלושה קטעים מהשיר שמתאימים כפריט אופנתי גם ללא קשר לשיר ולאירוויזיון, כך שהקולקציה מתאימה גם לקהל הרחב וגם לחובבי התחרות והתומכים של נטע, גם לנשים וגם לגברים. למשל 'Stupid boy' מתכתב ממש עם מה שקורה בעולם האופנה שזה שתי מילים על פריט וזהו".

 

"ניסינו לעשות משהו מיוחד - גם בארץ וגם בחו"ל, ולתת מקום לשילוב בין מוזיקה ואופנה. סביב שיר קורים עוד הרבה דברים, יש קליפ, תמונות ואפשר גם לשלב אופנה. לא חייבים רק לשים 'פליי' לשיר, כיום אפשר גם ללכת איתו צעד אחד קדימה ו'טוי' התלבש בדיוק על הקונספט".

לאן כיוונתם עם הקולקציה?

"המטרה היא שילבשו את הפריטים ביומיום גם בלי הקשר לתחרות, אך כמובן גם שיקנו וילבשו בשבוע האירוויזיון ובעת שידור התחרות בטלוויזיה כדי להביע תמיכה בנטע. כמובן שאנחנו מוכנים למצב שברזילי זוכה ונצטרך לפתוח עמדה בכיכר רבין כדי לחגוג עם החולצות".

"היום אפשר ללכת עם השיר" © צילום מסך מ-t-yrics

מה נטע חשבה על המחווה?

"נטע ממש אהבה את הקולקציה והצטלמה איתה בדוכן שעשינו. הם (המשלחת הישראלית - מ.א) גם לקחו איתם אספקה לחלק שם, כך שלא אתפלא אם אראה אנשים בקהל לובשים את הקולקציה. זה ממש כיף לשמוע שהאמן עצמו הולך עם זה ומתחבר".

יוני קטן, שליחנו לאירוויזיון כבר מחכה לראות את כולם מריעים לנטע עם החולצות גם בחצי הגמר ב-8 לחודש ואולי ב-12 לחודש בגמר שישודר גם הוא ב"כאן 11".

תגובות