היוש או ביוש: נועה קירל אלגנטית, דניאל ליטמן קצת פחות. צילום: רפי דלויה

היוש או ביוש: נועה קירל אלגנטית, דניאל ליטמן קצת פחות

השחקנית שמגיעה בלוק מגניב וטרנדי, שופטת הריאלטי שהצליחה להפתיע אותנו והאיט גירל שבהחלט מסוגלת ליותר. כל הלוקים המדוברים בשבוע

 
השבוע הכוכבים לא היססו להציג שלל לוקים מגוונים על השטיח האדום. אז מי הגיע בלוק שכולו שיק, והלוק של מי היה קצת פחות מבריק? 

דר זוזובסקי

השחקנית והדוגמנית הגיעה לפרימיירה של הסרט ״הבן דוד״ בלוק סופר ייחודי ומגניב כשלבשה סווטשירט בעל פסי שחור, אפור וירוק ואליו צירפה מכנסיים רחבים בעלי הדפס דומה. אהבנו את הלוק הטרנדי והמיוחד ואין לנו ספק שזוזבסקי בהחלט עשתה זאת כמו שצריך והפתיעה אותנו בבחירה הקולית, כך שהשבוע מגיע לה לקבל היוש ענק.
 
© רפי דלויה

הילה סעדה

השחקנית הידועה הגיעה גם היא לפרימיירת "הבן דוד" בלוק שכלל שמלת קטיפה שחורה בגזרת מעטפת, נעלי עקב שפיציות וארנק תואם ללוק. הלוק של כוכבת "להיות איתה" אמנם היה מושקע וחמוד, אך אי אפשר להתעלם מכך שאורך השמלה פחות החמיא לסעדה, כך שהשבוע נאלץ להעניק לשחקנית ביוש.
 
© רפי דלויה

מיכל אנסקי

שופטת "מאסטר שף" הגיעה לפרימיירה החגיגית של המחזמר ״שורת המקהלה״ בתיאטרון הקאמרי בתל אביב. אנסקי הגיעה באאוטפיט הורס אשר הורכב מגופיית תחרה שחורה, חצאית דמוי עור בגזרה גבוהה, תיק צד מנומר וסנדלי עקב שחורים. אנסקי בהחלט הצטיינה בבחירת הפריטים בלוק שגרם לה להיראות נכונה וצעירה מתמיד כך שהשבוע נעניק למנחה היוש.
 
© איציק בירן

אדל בספלוב 

האיט גירל הגיעה לפרגן ולחגוג בבת המצווה של רומי, בתו של איש העסקים תמיר ויצמן. לאירוע לבשה שמלת מיני שחורה בסגנון לנז'רי, יחד עם תיק צד שחור ועקבים תואמים. השמלה לא החמיאה לבספלוב ונראתה קצת יותר מידי חושפנית לטעמנו. אז על אף שבספלוב בהחלט מסוגלת ליותר, הפעם זה יהיה ביוש.
 
© רפי דלויה

נועה קירל 

הזמרת והשחקנית הגיעה לפריימיירת הדרמה היומית החדשה ״שלטון הצללים״ מבית HOT בה היא מככבת.
קירל הגיעה בלוק מושקע במיוחד ובו גופיית פאייטים מטאלית ומעליה ג'קט שחור מחוייט, מכנסיים מחויטים תואמים וסנדלי עקב שחורים. אהבנו לראות את קירל בלוק האלגנטי והעדין, אך יחד עם זאת אהבנו גם את בחירת החולצה המטאלית שהפכה את הלוק לייחודי וסופר שיקי כך שהשבוע היא תקבל מאיתנו היוש. כל הכבוד!
 
© רפי דלויה

דניאל ליטמן

השחקן הגיע לפרימיירה של הדרמה "שלטון הצללים" בה הוא משתתף ולבש חולצה לבנה ומכופתרת אשר תחב לתוך מכנסיים אפורים משובצים. את הלוק חתם עם נעליים בגוון חום בהיר אשר לא התאימו כלל ללוק וגרעו מהאלגנטיות שלו, כך שליטמן מקבל מאיתנו ביוש.
 
© רפי דלויה

דאב קמרון

השחקנית הצעירה הגיעה לטקס פרסי האמי הקראייטיבי וזכתה בפרס על כיכובה בסדרה "ליב ומאדי" של ערוץ דיסני. על השטיח האדום לבשה חליפה מחוייטת בורוד פודרה, יחד עם תיק יד ירוק כהה ועקבים לבנים. שילוב הצבעים היה מפתיע אך עבד בצורה נפלאה על קמרון שמקבלת מאיתנו היוש ענק.
 
© gettyimages.il/David Livingston

קת'רין לנגפורד

כוכבת הסדרה "13 סיבות" (שחוזרת בעונה שנייה בעוד שבועיים!) הגיעה לאירוע של מגזין "מארי קלייר" ולבשה שמלה ורודה ונוצצת של המעצבת אלכסנדרה אוניל, יחד עם נעלי עקב בגוון אדום עמוק. אמנם השילוב בין הצבעים היה מוצלח אך גזרתה של השמלה לא החמיאה ללנגפורד הצעירה וביגרה אותה, לכן הפעם זה יהיה ביוש.
 
© gettyimages.il/Jon Kopaloff


תגובות