לטיול יצאנו: ירדן הראל עוזרת לכם לתכנן יום חופש מושלם. צילום פרטי

לטיול יצאנו: ירדן הראל עוזרת לכם לתכנן יום חופש מושלם

ירדן הראל קוראת לכם לקום ולהתהלך בארץ, והיא אפילו מספקת לנו טיפים כדי לעשות זאת בצורה המושלמת. רק אל תשכחו להתאים את עצמכם למזג האוויר, כן?

את הטור הזה אני כותבת מהבית אחרי שברגע האחרון התבטל לי יום צילום. ולמה הוא התבטל? בואו נגיד את זה ככה... ברגע זה כדורי ברד אימתניים דופקים על החלון שלי. לא בדיוק תנאים אידיאליים לצלם בחוץ, נכון? ואני בכלל תכננתי לכתוב השבוע על המלצות לחופשה של יום. כזאת שבה החלטתם לשבור שגרה ולצאת לרוד טריפ שווה. ממש כמו שעומרי ואני בחרנו לעשות אתמול כשעוד היה אביב יפה ונעים בחוץ.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

אני לא אתן למזג האוויר הסוער (בחודש מאי!) לבלבל אותי ובוחרת להתעלם ממנו באלגנטיות ולהמשיך בשלי עם ההמלצות בשבילכם:

1. עם כל הכבוד לספונטניות, אני אוהבת בכל זאת להתכונן קצת מראש. חשוב לתאם ציפיות. למשל אם החלטתם שמגניב לנסוע שעתיים וחצי לים המלח אבל שכחתם לבדוק אם זה מתאים לפרטנר ומסתבר שהוא בכלל חשב שיוצאים לאכול גלידה בנמל ולא הכין את עצמו נפשית. זה עלול לגרום לתסכול ולריב עוד לפני שיצאתם מהבית ולהרוס את כל הכיף. הפתרון: אחרי שהחלטתם שיוצאים ליום כיף השאלה הראשונה היא: "משהו בקטנה באזור או שנוסעים?"

משהו בקטנה או שנוסעים?
משהו בקטנה או שנוסעים? © צילום פרטי

2. עמידה בזמנים. כביכול קצת סותר את כל הקטע של יום חופש, אבל מה שטריקי ביום אחד של חופש זה שבניגוד לחופשה שבה יש לכם כמה ימים להסתלבט, לקום מאוחר וליהנות מהנוף - ביום אחד אם לא תקומו מוקדם ותצאו, תמצאו את עצמכם ביום כיף בבית (שבואו נודה באמת. גם ליום שכזה יש יתרונות). בנוסף, אם תצאו מאוחר סביר להניח שהמקום שאליו תגיעו יהיה מלא באנשים, תחושת צפיפות ואולי תאלצו להתפשר. זה קריטי במיוחד אם בחרתם לנסוע למעיין קטן או למקום עם שטח מוגבל שעלול להתמלא במהרה.

3. להצטייד מראש. תכננתם פיקניק במקום שווה? יופי! בתור מי שמספר פעמים אמרה: "נגיע לאזור ונקנה שם מצרכים" ואז נתקעה עם מכולת סגורה/אין סופר באופק, למה לא לקנות מראש קרוב לאזור מגורכם ולהכניס הכל לציידנית? זה גם יחסוך לכם זמן בהגעה ליד ותוכלו ישר להתמקם בלי לעשות סיבובים מיותרים. לא לשכוח מחצלת, סכו"ם ומגבת.

4. אקססוריז. זמן איכות בטבע אכן איכותי יותר אבל עדיין לא מזיק להביא אתכם כמה דברים שיגבירו את הפאן כמו רמקול קטן, טאקי או רמי קוב, מצלמת פולארויד, כובע ומשקפי שמש. וגם קרם הגנה ומשחה נגד יתושים!

משקפי שמש
משקפי שמש וכובע - מאסט © פרטי

5. החודש הקרוב הוא התקופה הכי יפה והכי נעימה לטיול בשנה. יש לנו ארץ מהממת לטייל בה - רק עשו זאת בזהירות. יום חופש שמח.

רוצים עוד טיפים מגניבים מירדן? כנסו לאתר שלה!


 

תגובות