בעקבות משקלה: קנדל ג'נר שוב חוותה בודי-שיימינג ברשת. צילום: gettyimages.il/Pascal Le Segretain

בעקבות משקלה: קנדל ג'נר שוב חוותה בודי-שיימינג ברשת

בתור אחת מן הדוגמניות המצליחות בעולם, מיליוני אנשים נחשפים לתמונותיה של קנדל ג'נר באינסטגרם. אלא שתמונה שלה בבגד ים הצליחה לגרור תגובות רבות באשר למשקלה ולפסי השיזוף של ג'נר

עולם האופנה נמצא בעיצומו של שינוי באשר למודל הגוף והיופי וישנה קבלה והצגה של שלל סוגי גוף, צבעים וגדלים והחשיפה למודל יופי אחד רזה כבר מזמן שייכת לעבר. אבל, האם הקבלה המבורכת של סוגי גוף שונים מעניקה לגיטימציה לרדת על הגוף הרזה? כמובן שלא, אך הדוגמנית קנדל ג'נר נאלצה להתמודד עם הערות באשר למשקלה לאחר שהעלתה תמונה שלה בבגד ים.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

תמונה של ג'נר מבלה יחד עם אחותה הגדולה קורטני וחברות במסיבת בריכה קיבלה תשומת לב מיוחדת, לאחר שגולשים החלו להעיר הערות שליליות על משקלה של קנדל. בין ההאשמות הרבות על שימוש בפוטושופ להצרת היקפים בתמונה המדוברת, היו גולשים שהתייחסו למשקל, מידת כף הרגל של הכוכבת ולפסי השיזוף שלה: "יש יותר פלסטיק מזה?", "אני לא בקטע של בודי שיימינג אבל מה נשמע עם קנדל?". בנוסף לכך הרבה מהגולשים טענו כי התמונה מרוטשת: "הרגליים של קנדל נראות ארוכות מאוד" ו"התמונה הזו נערכה בצורה ממש גרועה" היו רק חלק מהתגובות להן זכתה התמונה.

זו אינה הפעם הראשונה בה קנדל או אחיותיה לשבט קרדשיאן-ג'נר מואשמת בפוטושופ לתמונה אותה פרסמו, לכן נראה כי המשפחה סיגלה לעצמה מדיניות של אין תגובה לתקריות כאלו וגם הפעם ג'נר לא הגיבה לפרשייה. אנחנו רוצים להזכיר כי בודי-שיימינג מכל סוג ולכל אחת ואחד, לצד בריונות ברשת הם לא בסדר ומדובר בתופעות שנוגדות את רוח שינוי מודל היופי.

© Jamie McCarthy/Getty Images_IL

 

 
תגובות