לראשונה ללא התלתלים: ברק שמיר יצעד בתצוגה בינלאומית. צילום: עירד נצר

לראשונה ללא התלתלים: ברק שמיר יצעד בתצוגה בינלאומית

הדוגמן ממשיך לעשות חיל בעולם האופנה וכעת נודע כי הוא יצעד בתצוגת אופנה נחשקת לצד כמה מהדוגמניות הגדולות בתעשייה. מדובר בתצוגת האופנה הראשונה בה יככב שמיר ללא התלתלים המפורסמים

ברק שמיר כבר הספיק לצעוד בתצוגות של כמה מבתי האופנה הגדולים בעולם ולככב בקמפיינים נחשבים, אך בכל אלו עיטרה את ראשו של הדוגמן רעמת תלתלים. כזכור, לפני כחודשיים התגייס שמיר לצה"ל  ונאלץ להיפרד מן התלתלים שהפכו לסימן ההיכר שלו. אבל אם חשבתם ששינוי הפריזורה יעצור את הבאזז סביב הדוגמן, אז זהו שלא. כבר בסוף השבוע הקרוב יטוס ברק להשתתף בתצוגת האופנה של מותג העל Dsquared2 שאנשיו התלהבו במיוחד מהגלאח הטרי יחסית של שמיר.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

בבית האופנה כבר מכירים את ברק היטב לאחר שכבר השתתף בתצוגה שלהם בעבר כשעוד אחז בתלתלים הידועים. לאחר שראו במותג תמונה אחת בלבד של הדוגמן עם הגלאח הם סגרו אותו מיד לתצוגת האופנה היוקרתית שלהם שתיערך ביום ראשון הקרוב במילאנו ועתידה להיות התצוגה הכי מושקעת של המותג בשנים האחרונות.

בתצוגה יפגוש שמיר כמה מהדוגמניות המובילות בתעשייה כיום. מלבד ג׳יג׳י חדיד, אותה הוא כבר מכיר לאחר שהשתתפו יחד בקמפיין של בית האופנה ורסאצ’ה, ברק יפגוש גם את קנדל ג׳נר ומלאכית ויקטוריה׳ס סיקרט טיילור היל.

 
© צילום: עירד נצר
 
תגובות