גוללל: טירוף המונדיאל מגיע גם אל עולם האופנה. צילום מסך מאינסטגרם laisribeiro  ,@urbanoutfitters@

גוללל: טירוף המונדיאל מגיע גם אל עולם האופנה

בימים בהם העולם כולו מרותק אל טורניר הכדורגל הידוע, זה היה עניין של זמן עד שטירוף המונדיאל יזלוג גם אל עולם האופנה וכעת נחשף כי אכן הפופלאריות של הכדורגל עלתה גם בקרב הפאשניסטות

אם יש אירוע אחד שמשגע את העולם בחודש האחרון הרי שזהו המונדיאל, ממנו קשה להתחמק בתקופה הנוכחית. בטורניר הכדורגל המכריע מיהי אלופת העולם בכדורגל ומתקיים מידי ארבע שנים תמיד היה פן אופנתי, אמנם השנה הוא בולט במיוחד כאשר הוא יוצא מתחומי המרגש והכדורגל הפך לטרנד אופנתי של ממש, שהפך למאסט אצל חובבות האופנה.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

מנוע החיפוש האופנתי "Lyst" חושף כי ישנו גידול משמעותי בחיפוש פריטי אופנתיים בסגנון הכדורגל. על פי הנתונים, חיפוש המונח 'כדורגל' הוא 340 אחוזים בשנה אך בחודשי מאי-יוני של השנה, בתיאום מושלם עם המונדיאל, חל גידול של פי שתיים בחיפושים, בפרט חיפושי 'כדורגל' באופנת הנשים.

חלק מהחיפושים פופולאריים ביותר הם חולצות כדורגל וינטג', לרוב של קבוצות רוסיה וגרמניה. גם שמלות רשת ספורטיביות של אדידס הפכו לפופלאריות במיוחד בקרב המשתמשות במנוע החיפוש. מגמה עולה נוספת בהשראת המונדיאל היא צעיפי ספורט, שהחיפושים אודתם צמחו ב-12 אחוזים מאז חודש מרץ, לאחר שבחודש פברואר הם שטפו את האינסטגרם לאחר שהפכו לפריט מאסט בקרב האורחים בשבועות האופנה ברחבי העולם.

שיגעון המונדיאל לא פסח גם על בתי האופנה הגדולים כאשר חולצת הכדורגל שעיצב המותג ורסצ'ה הפכה לטרנדית במיוחד בקרב חובבי האופנה ובמותג לואי ויטון העניקו מייקאובר עיצובי בהשראת הכדורגל לכמה מהתיקים הידועים ביותר שלהם.

 

 

תגיות
תגובות