בואי אל הים: הדוגמניות שמעצבות בגדי ים. צילום מסך מאינסטגרם

בואי אל הים: הדוגמניות שמעצבות בגדי ים

מנטע אלחמיסטר ועד אשלי גרהאם; קבלו את הדוגמניות שלקחו את האהבה שלהן לבגדי ים צעד אחד קדימה והפכו לבעלות ליין בגדי ים בעיצובן

הדוגמניות הבאות לקחו את הידע שצברו בעולם האופנה יחד עם ההשפעה הרבה שלהן והחליטו כל אחת אחת להקים ליין בגדי ים בעיצובן, בו הן נותנות את הפרשנות שלהן לפריט הכה מזוהה עם הקיץ. 

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

אשלי גרהאם

דוגמנית הפלאס סייז הידועה עומדת מאחורי ליין המספק בגדי ים לנשים מלאות ומקומרות והוא כולו מלא בדגמים שחוגגים את הגוף הנשי עם בגדי ים בשלל דגמים וצורות שמושפעים מסרטים וסדרות אייקונים כמו "ג'יימס בונד" ו"משמר המפרץ" כאשר חלק מהדגמים מגיעים יחד עם שרשראות גוף עם אבנני סברובסקי. #בלינג_בלינג

נטלי דדון

אחרי שעיצבה קולקציית לנז'רי, הטופמודל הישראלית עיצבה השנה קולקציית בגדי ים מיוחדת למותג בגדי ים מקומי אשר נמכר ברחבי העולם. בין שלל הדגמים בעיצובה של דדון אפשר למצוא בגדי ים בשילוב תחרות, חרוזים ורקמות. 

קנדיס סוונפול

מלאכית ויקטוריה'ס סיקרט השיקה השנה ליין בגדי ים שכולל גזרות קלאסיות בפרשנות רעננה מבית היוצר של הדוגמנית הדרום אפריקאית. בגדי הים בעיצובה של סוונפול הפכו לחביבים במיוחד על הפאשניסטות, כולל אחת שאנחנו מכירים מקרוב, בר רפאלי, שלבשה בגד ים בעיצובה של הדוגמנית לשער אליו הצטלמה לאחרונה וזכתה לתוגבה אוהדת מכיוונה של הסופרמודל.

נטע אלחמיסטר

בניגוד לדוגמניות האחרות שהשיקו ליין בגדי ים לאחר שהתפרסמו, במקרה של אלחמיסטר מדובר בסיפור אחר. יחד עם חברתה הטובה נועה בני הקימה נטע את מותג בגדי הים "בננהוט" ואת בגדי הים שעיצבו דיגמנה אלחמיסטר באינסטגרם. מהר מאוד אלחמיסטר נכנסה לתודעה הציבורית והחלה לקטוף קמפיינים לחברות אופנה גדולות, אך במקביל היא ממשיכה לטפח מותג בגדי הים.

אמילי רטאייקאוסקי 

הדוגמנית והאקטיביסטית היא אחת מן השמות הרותחים בהוליווד כבר שנים ובהתאם לכך, השקת ליין בגדי ים בעיצובה היה צעד מתבקש, אלא שזה עבר קצת פחות בשקט כאשר רטאייקאוסקי הואשמה בהעתקה של מספר דגמים ממעצבת בגדי הים הידועה ליסה מארי פרננדז. נטען כי הדגמים המדוברים בסגנון קשירה הועתקו מקולקציית עבר של פרננדז אך השחקנית טענה כי היא הדגמים עוצבו בהשראת תמונה ישנה שפורסמה במגזין "ספורטס אילוסטרייטד".

 

 

תגובות