לא נשארת חייבת: אשלי גרהאם מגיבה לגולש שצחק על משקלה. צילום: Dimitrios Kambouris/gettyimages_IL

לא נשארת חייבת: אשלי גרהאם מגיבה לגולש שצחק על משקלה

דוגמנית הפלאס סייז המצליחה, שפועלת רבות למען העצמה ושינוי אידאל יופי, נתקלה בגולש שכתב כי היא נראית בהריון. התגובה שלה לאותו הטרול הצליחה להשאיר אותנו פעורי פה

אשלי גרהאם הפכה בשנים האחרונות לאחת ממובילות מהפכת המידות בעולם האופנה והיא לוקחת חלק פעיל בשינוי מודל היופי ותהליך קבלה וההצגה של שלל סוגי גוף, צבעים וגדלים שמתרחש בתעשיית האופנה כיום. גרהאם אינה מהססת להתראיין על משקלה ולדבר על דימוי גוף חיובי וקבלה ולכן כאשר גולש צחק עליה היא גם לא היססה לענות לו בתגובה מפתיעה.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

הדוגמנית, שנמצאת בימים אלו בחופשה, העלתה לחשבון האינסטגרם שלה סרטון שלה מכייפת כשהיא לבושה בבגד ים ורוד. רוב התגובות על הסרטון היו חיוביות ותומכות מלבד גולש גס רוח במיוחד שהגיב על הסרטון וכתב לאשלי "הבטן ההריונית שלך נראית טוב". גרהאם, שאינה בהריון, לא נשארה חייבת לטרול והגיבה לו חזרה כי "זה פשוט נקרא שומן" ובכך הצליחה להשתיק כהוגן את המגיב החצוף, ועל הדרך לתת לנו עוד שיעור באהבה וקבלה עצמית.

זו לא הפעם הראשונה בה הסופרמודל מתמודדת עם תגובות שליליות באשר למשקלה. "בכל פעם שאני מפרסמת סרטון שלי מתאמנת אני מקבלת תגובות כמו 'את אף פעם לא תהיי רזה, אז תפסיקי לנסות', 'אל תעבדי קשה מידי', 'תרזי', 'את צריכה את השומן שלך כדי להיות דוגמנית' ו'למה את רוצה לאבד את מה שגרם לך להתפרסם?'" כתבה גרהאם בפוסט אשר פרסמה בשנה שעברה אשר עסק בתגובות שליליות ובבודי-שיימינג. את הפוסט חתמה אשלי כשכתבה:"אני לא מתאמנת כדי להיפטר מהמשקל או מהקימורים שלי, כי אני אוהבת את העור בו אני נמצאת".

 

תגיות
תגובות