נעליים גדולות: הסלבס שהשיקו נעליים בעיצובם. צילום: יחצ חול

נעליים גדולות: הסלבס שהשיקו נעליים בעיצובם

הם אולי מוכרים בזכות כישורי השירה, המשחק או הדוגמנות שלהם, אך ברזורמה של הכוכבים הבאים תמצאו גם את הטייטל 'מעצבי נעליים'. החל מקניה ווסט ועד סלינה גומז, אלו המפורסמים שהשאירו חותם גם בענף ההנעלה

מפורסמים שמשיקים בושם או קולקציית בגדים בעיצובם הם אינם דבר חדש, אך בשנים האחרונות יותר יותר כוכבים מציגים לעולם נעליים פרי עיצובם ואף ישנם דגמים שהשיקו הסלבס והשאירו חותם של ממש בעולם האופנה והפכו לטרנדים גדולים. הנה כמה כוכבים שעיצבו נעליים וזכו להצלחה.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

ריהאנה

ב-2014 מונתה רירי כמנהלת הקריאיטיבית של מותג הספורט פומה ובמסגרת פעילותה יצרה את הקריפרס, שהיו ללהיט ענק ואף הוכרזו כנעליים המבוקשות ביותר לשנת 2016 וזכו בפרס 'נעלי השנה'. הזמרת השיקה במסגרת שיתוף הפעולה שלה עם מותג הספורט גם את כפכפי סליידס עם פס פרווה, שהפכו ללהיט אופנתי ענק והפכו לאחד הטרנדים הבולטים בשנים האחרונות.

סלינה גומז

במסגרת הקמפיינים שלה עם אדידס ופומה עיצבה השחקנית כמה פעמים נעליים ולאחרונה השיקה גומז יחד עם פומה סניקרס לבנות שמיגעות עם צמיד קרסול מוזהב וזוג גרביים יחודיות בעיצובה, כאשר 100 אלף דולר מהכנסות המכירות יתרמו לקרן העוסקת בחקר מחלת הזאבת בה חולה גומז.

 

קניה ווסט

אמרתם מפורסמים שעיצבו נעליים? אמרתם קניה ווסט. הראפר מעורר הפרובוקציות עומד מאחורי המותג "Yeezy" ולצד הבגדים בגווני הניוד שהוא מעצב הוא מקפיד לשחרר פעם בכמה זמן זוג נעליים חדשות ואופנתיות, שהופכות כמעט בין רגע לסולד אאוט ברחבי העולם.

קיילי ג'נר

ג'נר, שכבר עיצבה בעבר בגדים ואקססוריז הייתה מעורבת בעיצוב נעלי הפלקון החדשות של אדידס. הכוכבת, שגם מובילה את הקמפיין של הסניקרס בחרה את הצבעים של הנעליים ואת אופן שילובם בדגמים החדשים, שהן מחווה לדגם נעליים אייקוני מהניינטיז של מותג הספורט.

דרייק

הראפר המצליח הוכיח כי הוא לא רק ניחן בכישורים מוזיקלים והוא שיתף כלא פחות משלוש פעמים פעולה יחד עם מותג ההנעלה "אייר ג'ורדן" של נייק. הזמר הוציא יחד עם מותג הספורט ומותג האופנה שלו "OVO" סניקרס בסגנון נעלי כדורסל שנושאות גם את הלוגו הידוע של אייר ג'ורדן וגם את לוגו הינשוף המזוהה עם דרייק.

מיילי סיירוס 

כוכבת הדיסני במיל' השיקה בשנה שעברה גרסה מיוחדת משלה לנעלי האולסטאר האהובות. הנעליים בעיצובה של סיירוס נשאו עימן מסר חשוב, שכן למרות שחלק מהדגמים בלי אלמנטים "נשיים" כמו צבע ורוד ונצנצים הן מיועדות לשני המינים ואין הפרדה מגדרית כך שכל מי שחפץ בנעליים יוכל לרכוש אותן.

 

 

תגובות